return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מזל טוב חברים!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
מזל"ט אחים שלו...
Segev
מזל טוב אחים שלי סוף סוף גיל 18 :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואורן... סנוקר לפחות פה זה מגיל 16... לא שמישהו מראה תעודה... אבל עדיין...


אנחנו הלכנו ל"רד פול" בנס ציונה..... אולי אתה מכיר......
בכל מקרה, זה גם פאב אז עושים את זה 18+..... אבל גם פה אם אני הולך למקום שהוא רק סנוקר אז זה גם 16+ אם אני לא טועה.....
Rising
מזלללל טטטוובב
coby
מזל טוב

לי יש רק עוד....

3 שניםםםםם :(:sadgreen:
nimrod levi
תודה תודה חברים
אחח כיף לא להיות קטין כבר:)
ואני ישתדל להכנס לפה יותר
פשוט אין זמן
והמחשב עגלה
Sm0keMachine
מזל טוב!

אל תשתו יותר מידי עכשיו כשאתם יכולים..
זה ממכר..
אני לא מצליח להפסיק!
:)
ronsh
כבר מצאתי דרך לחגוג..
כל החבר'ה ואני נצא לחורבה...

תחרות שתיה בין כולם ... ולא להפסיק להזיז
תמנוש של כל הבנות ....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אל תשתו יותר מידי עכשיו כשאתם יכולים..
זה ממכר..
אני לא מצליח להפסיק!
:)


ספיקינג אוף שתייה...
היום קיבלתי מאחת בחדר כושר שלי בקבוק של חצי ליטר כמעט מלא בייגר מייסטר!!
היא הבטיחה לי שהיא תביא לי כי יש לה הרבה בבית... וסוף סוף היא הביאה לי!!
אני מזה שמח!!
עוד יום שישי שאני משתכר מאלכוהול איכותי!!!
שבוע שעבר זה היה וודקה אבסולוט מנדרינה... עכשיו זה ייגר!! :D
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ספיקינג אוף שתייה...
היום קיבלתי מאחת בחדר כושר שלי בקבוק של חצי ליטר כמעט מלא בייגר מייסטר!!
היא הבטיחה לי שהיא תביא לי כי יש לה הרבה בבית... וסוף סוף היא הביאה לי!!
אני מזה שמח!!
עוד יום שישי שאני משתכר מאלכוהול איכותי!!!
שבוע שעבר זה היה וודקה אבסולוט מנדרינה... עכשיו זה ייגר!! :D


חבל אחי אלכוהול פוגע בגדילה שלך..

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
חבל אחי אלכוהול פוגע בגדילה שלך..


טוב אמא אני אזכור את זה להבא...

מה אכפת לי כוס עמק
אני סיימתי גם ככה לגדול ממזמן...
חוץ מזה... תנו להנות כמו בנאדם... ככה המסיבות הופכות להיות הכי ליגה!! :D
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אכפת לי כוס עמק
אני סיימתי גם ככה לגדול ממזמן...
חוץ מזה... תנו להנות כמו בנאדם... ככה המסיבות הופכות להיות הכי ליגה!! :D


אתה חושב שאני לא שמתי לב שאמרת את זה????
נו נו נו :wtf:
ילד רע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement