| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אנחנו הלכנו ל"רד פול" בנס ציונה..... אולי אתה מכיר......
בכל מקרה, זה גם פאב אז עושים את זה 18+..... אבל גם פה אם אני הולך למקום שהוא רק סנוקר אז זה גם 16+ אם אני לא טועה..... |
תאמת יש משהו במה שאתה אומר
סתם ניתן דוגמא קפה נוגה באלנבי בת''א גם שם זה רק בית קפה פאב וסנוקר אבל עדיין בודקים 18 לכול אחד.....
אין מה לעשות כול מקום והקריזות שלו.... |
|
|