|
Audio Culture..... Weet iemand het nog?
|
View this Thread in Original format
| mido |
Hier begon het mee zoŽn beetje hier...
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=24626
Nu kan ik jullie bekend maken dat er eindelijk iets uit gaat komen.
We hebben voor Cirque du Soleil (een acrobatisch circus dat over de wereld reist en ook mooie muziek cdŽs uitbrengt) een remix gemaakt en naar hun op gestuurd.
Nu hebben we dit precies op tijd gedaan en gaan ze het nummer uit brengen op een remix verzamel album van hun. In Maart moet het album uit komen samen met andere artiesten. En aan hun deep house remix album die onlangs uit gekomen is zijn het bekende artiesten die ze voornamelijk gebruiken. Dus ik ben echt benieuwd.
Het origineel is het nummer Funambule uit de show Varekai. Dat is hun 1 na laatste show.
Niet dat jullie er iets aan hebben maar ik wilde het even kwijt! ;) |
|
|
| Partyhardy! |
ja mijn ouders zijn onlangs naar Cirque du Soleil geweest en zeiden dat het echt een waanzinnige show was! :eyes:
Echt tof dat jullie op die cd komen! :cool:
maar in wat voor stijl is dat remix-nummer dan? :) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja mijn ouders zijn onlangs naar Cirque du Soleil geweest en zeiden dat het echt een waanzinnige show was! :eyes:
Echt tof dat jullie op die cd komen! :cool:
maar in wat voor stijl is dat remix-nummer dan? :) |
Het is ook waanzinnig mooi! Ze zijn in februari 2,5 maand in Nederland. Dan ga ik er op zeker heen! Ik ga ook zeker proberen of ik wat kaarten van ze kan krijgen.
De style is luister trance. Gewoon lekker relaxt. |
|
|
| Partyhardy! |
Zo! echt kicke man! ben erg benieuwd! :tongue3
en ze komen weer naar Nederland in februari! ook maar eens kijken of ik er heen kan gaan dan!  |
|
|
| Ding Chavez |
| wow Cirque du Soleil, die zijn over de hele wereld wel bekend. Een aardige verspreiding van je eerste release toch? :) |
|
|
| Raymond |
| Klinkt goed!!!!!!!! |
|
|
| Flippe |
Ja dat gerriner ik me nog wel :)
Maare.... gefiliciteerd zou k maar zeggen, en ik hoop dat jullie nog ooit egt bekend worden :) |
|
|
| mido |
Thx!!!
Gaat het allemaal toch nog goed komen!
Draaien gaat nu ook goed! De eerste buitenlandse boekingen zijn binnen! :D |
|
|
| japeman |
| Ben trots op je ventje :D nog een opwarm dj nodig voor Aruba? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by mido
Thx!!!
Gaat het allemaal toch nog goed komen!
Draaien gaat nu ook goed! De eerste buitenlandse boekingen zijn binnen! :D |
Relaxed kerel! Zou echt supervet zijn als je het helemaal gaat maken!
Laat eens wat vaker van je horen hier op het forum! |
|
|
| moogwai |
Nice.. succes met je carriere!
Ik heb View 2 the future nog ergens op m'n pc staan geloof ik. Is het een beetje in the same style? |
|
|
| kolkiewolkie |
UITSTEKEND!
goed werk man! :cool: :cool:
laat ook even weten wanneer dat ding de verkoop ingaat, lijkt me namelijk wel een leuk plaatje :) |
|
|
|
|