|
איזה שבוע!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח אין לי משהו אחר לעשות בחיים מאשר לנסוע עד לזיקים?!
זה בקיבינימאט |
חחחח
גם אם הוא יבקש ממש יפה?
ררררררר כל כך שמחתי חשבתי שלא מרשים להכניס להשבעות שם משפחה
כמו במחנה 80
אבל לא... היו חייבים
ולא נעים לא לבוא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחח
גם אם הוא יבקש ממש יפה?
ררררררר כל כך שמחתי חשבתי שלא מרשים להכניס להשבעות שם משפחה
כמו במחנה 80
אבל לא... היו חייבים
ולא נעים לא לבוא |
מה זה לא נעים לא לבוא?!
זה לא שהוא עכשיו היה חצי שנה בטירונות והכל...
כולה לפני שבועיים התחיל!!
אני חושב שזה מיותר לבוא...
אפילו רון אמר לי שזה מיותר... והוא גם נשבע שם... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה זה לא נעים לא לבוא?!
זה לא שהוא עכשיו היה חצי שנה בטירונות והכל...
כולה לפני שבועיים התחיל!!
אני חושב שזה מיותר לבוא...
אפילו רון אמר לי שזה מיותר... והוא גם נשבע שם... |
כשלא מגיעים גם למסיבת גיוס וגם כשקובעים להיפגש כשיוצאים שבת אז זה לא נעים.....
ובגלל זה אני חייבת לבוא
טוב נו לפחות יהיה שם אוכל:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
כשלא מגיעים גם למסיבת גיוס וגם כשקובעים להיפגש כשיוצאים שבת אז זה לא נעים.....
ובגלל זה אני חייבת לבוא
טוב נו לפחות יהיה שם אוכל:D |
וואי את פראיירית רצינית :)
אני יודיע לך מתי אני מסיים טירונות תבואי גם להשבעה שלי :p |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי את פראיירית רצינית :)
אני יודיע לך מתי אני מסיים טירונות תבואי גם להשבעה שלי :p |
כל עוד אתה משיג לי הסעה ואוכל.....
:cool:
דיי אני רעבה עכשיו ואין לי כוח לקום... מה שחופש עושה לאנשים
בכל מיקרה
לא פאיירית, פשוט הוא ידיד טוב שלי וגם ככה הברזתי יותר מידי
אז אני לא מרגישה נעים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
כל עוד אתה משיג לי הסעה ואוכל.....
:cool:
דיי אני רעבה עכשיו ואין לי כוח לקום... מה שחופש עושה לאנשים
בכל מיקרה
לא פאיירית, פשוט הוא ידיד טוב שלי וגם ככה הברזתי יותר מידי
אז אני לא מרגישה נעים |
אני סומך עלייך שתשיגי...
וטלי... אני קובע איתך היום בערב שנצא...
אה את לא יכולה?
טוב נו חבל... עכשיו את חייבת לפצות אותי...
תבואי להשבעה שלי...
חחחח |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני סומך עלייך שתשיגי...
וטלי... אני קובע איתך היום בערב שנצא...
אה את לא יכולה?
טוב נו חבל... עכשיו את חייבת לפצות אותי...
תבואי להשבעה שלי...
חחחח |
חחחח
רגע, לא באת להשבעה של חברים שלך?
אתה רע......
וזה לא שבאתי ליותר מידי השבעות
רק של החברים הכי טובים...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחח
רגע, לא באת להשבעה של חברים שלך?
אתה רע......
וזה לא שבאתי ליותר מידי השבעות
רק של החברים הכי טובים...... |
בקטנה... יהיה טוב
קיצר... אני יביא לך תאריך של ההשבעה שלי ותבואי :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקטנה... יהיה טוב
קיצר... אני יביא לך תאריך של ההשבעה שלי ותבואי :D |
חחחחחח כן.... אין בעיה
אבל שהלימוזינה שלך תאסוף אותי :)
אגב
מתי אתה מתגייס? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחחחח כן.... אין בעיה
אבל שהלימוזינה שלך תאסוף אותי :)
אגב
מתי אתה מתגייס? |
עוד שבועיים וחצי... |
|
|
| MasterP |
באיזה תאריך זה יוצא?
יש לי חבר שאמור היה להתגייס ב-24 אבל הקדימו לו ל-17
יש לך מושג לאן אתה מתגייס?
*edit*
האאאאא ואגב אריק תהנה בחופש....
אני הייתי אמור לצאת לאבט"ש ביום רביעי אבל בגלל שאני יוצא להדרכה מוציאים מישהו אחר. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
באיזה תאריך זה יוצא?
יש לי חבר שאמור היה להתגייס ב-24 אבל הקדימו לו ל-17
יש לך מושג לאן אתה מתגייס?
|
אני מתגייס ב 26 לנחל...
כולם קיבלו בהתחלה 24... כי זה היה תאריך כללי...
ורק שתדע... חבר שלך הולך לס"טילים :) |
|
|
|
|