return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איזה שבוע!!!!!
View this Thread in Original format
arik
טוב אז ככה
לא הייתי פה שבוע כי הייתי בשמירות בהר גילו
היה ממש סבבה צחוקים


ועכשיו יש לי שבוע וחצי חופש:)


אז סתם בא לי להגיד שלום ושחזרתי:)

ביי
TTman
מה חופש???


אתה חייל או לא
Hell_Copter
הוא היה באבט"שים...
אז קיבל עכשיו שבוע וחצי חופש כנראה... זה לא צבא... זה בית זונות

שמח שנהנית אריק... עד כמה שזה נשמע מוזר :)
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
טוב אז ככה
לא הייתי פה שבוע כי הייתי בשמירות בהר גילו
היה ממש סבבה צחוקים


ועכשיו יש לי שבוע וחצי חופש:)


אז סתם בא לי להגיד שלום ושחזרתי:)

ביי


בואנ'ה הר גילה זה בית זונות !!!
איזה יפה שם אה ?

כאילו בסיס באמצע קיבוץ - אשכרה סוריאליסטי - יש שם גן
ילדים עם נדנדנות וכאלה ובינהם חיילים מתאמנים מלאים באבק
וכאלה ...
התנאים שם לאבט"ש משהוא בסט !
:)
Ariels
ייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאא הר גילה

יש שם איזה מכולת עם מוכר ערבי
וכולם בחוץ משחקים בחוץ פינג פונג וששבש

שלא נדבר על הנוף שיש מהחדר אוכל... כמו של גלויה

הכי הרג אותי אני ליד הלשכה של מג"ד 931 יושבים שם איזה 3 חיילים שמחכים לראיון מג"ד ואיזה זקנה
מה היא קשורה בכלל ??? העיקר היא יושבת על ספסל ליד הלשכה
...כאילו זה פרוש תרתי משמע לשמירה צמודה על האזרחים
LioR
hello

welcome back
Narcotic Mind
אם כבר אז כבר
חזרתי לסופש מקייטנת צה"ל בזיקים
פשוט שכונה מה שהולך שם
שבוע הבא טקס השבעה ואני יוצא חמשוש
ושבוע אחרי זה אני מסיים בחמשוש

בקיצור שכונה, ואני כאן השבת :p
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אם כבר אז כבר
חזרתי לסופש מקייטנת צה"ל בזיקים
פשוט שכונה מה שהולך שם
שבוע הבא טקס השבעה ואני יוצא חמשוש
ושבוע אחרי זה אני מסיים בחמשוש

בקיצור שכונה, ואני כאן השבת :p

איזה פלוגה ומחלקה אתה?
ידיד שלי גם בזיקים עכשיו ויש לו השבעה יום חמישי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
איזה פלוגה ומחלקה אתה?
ידיד שלי גם בזיקים עכשיו ויש לו השבעה יום חמישי


ואיתו עוד 1000 אנשים שעושים שם טירונות :)

הקטע המצחיק זה שיש לי חבר שגם שם ואמרתי לו שאם הוא רואה את רון שם שימסור לו דש
ואתמול שראיתי את רון הוא סיפר לי שהוא פוגש אותו כל יום איפה שמטעינים את הפלאפונים
חחח :)
Sm0keMachine
סעמק רק אני עשיתי שתי שבתות בטירונות 02 ואכלתי מצות כל היום
:whip:

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואיתו עוד 1000 אנשים שעושים שם טירונות :)

הקטע המצחיק זה שיש לי חבר שגם שם ואמרתי לו שאם הוא רואה את רון שם שימסור לו דש
ואתמול שראיתי את רון הוא סיפר לי שהוא פוגש אותו כל יום איפה שמטעינים את הפלאפונים
חחח :)


נו רואה אז יש סיכוי......
אבל הוא בטוח לא איתו במחלקה כי ידיד שלי נשאר שבת הזאת...

רועי אולי תבוא להשבעה שלו?
אני באה ואני סתם יתייבש שם
השבעות של ג'ובניקים זה דבר משעמם :tongue3
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
רועי אולי תבוא להשבעה שלו?
אני באה ואני סתם יתייבש שם
השבעות של ג'ובניקים זה דבר משעמם :tongue3


חחחחחחחחחח אין לי משהו אחר לעשות בחיים מאשר לנסוע עד לזיקים?!
זה בקיבינימאט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement