|
אהההההלן וסהלן !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב מה המצב אנשים?
אני מגעגע לכולם פה חבל על הזמן ...
סורי על הזמן שלא הייתי פה פשוט היו לי מלא בעיות עם
המחשב ורק עכשיו סידרתי עם סוואמפר חלק מהקטע
(ותודה לאריאל אנני אלונה ויובל על העזרה והסבלנות והתמיכה הנפשית)
ואני אמור לחזור להיות מוד עוד שבוע בערך בתקווה שהכל יהיה כשורה
...
בכל אופן באמת שהתגעגעתי ומלא פעמים נכנסתי לפה
לפורום לקרוא ט'רדים ופשוט לא יכולתי להגיב ולכתוב כי לא
הצלחתי לעשות "סיין אין" ... אני מניח שיש פה כבר מלא חדשים
אז לכל אלה שחדשים פה ... מה המצב ?
:)
טוב חבר'ה לאט לאט אני מקווה לחזור לפעילות
החבר'ה הישנים שפה ומכירים אותי שירשמו פה תגובה וככה
אני יוכל לדעת בערך מי נשאר :)
קרו איתי מלא דברים בזמן האחרון אני יספר בט'רד הזה בהמשך בינתיים
אני זז להתקלח חזרתי מאימון בשטח של 4 ימים וכולי ענן
של אבק לבן ...
אוהב אותכם דיפלי ...
מורן ...
נ.ב
בבקשה תגידו לי חדשות אחרונות שקרו פה בפורום גם פגישות וכאלה
שלא הייתי בהם (אריאל יא נקניק) וגם טראקים חדשים שיצאו
ובכלל מה קורה איתכם בחיים ומי התגייס כבר וכאלה ...
איזה זיין ממש לא הייתי פה הרבה זמן סעמ'ק ...
יאללה המשולש המקראי בקאמבק :) |
|
|
| AnthemFreak |
נראה לי שאני מספיק ותיק אז....
אני פה:D |
|
|
| warpedd_ |
| it's a miracle :p |
|
|
| YuVaL |
מורן יבולבול
מי נדנד לסוואמפר שלחתי לו איזה 50 פי אמים עד שסוף סוף הוא אמר שהוא שלח לך אי מייל עם ה
Reset password
אז תגיד תודה
וברוך שובך אחשלי
ITS ABOUT ING TUNE |
|
|
| Rising |
יובל יא בולבול הוא אמר לך תודה...
מורןןןןן יא גרבבבבבבבבבבבבב סוף סוף חזרת אלינו
בעית המוד נפתרה :gsmile:
ברוך שובך אחי |
|
|
| Sm0keMachine |
וולקאם בק אחי!!!
:D
פשיייי כמה זמן לא היית פה? |
|
|
| DjChook |
סעמק מה חזרת עכשיו, כבר תכננתי לקחת את כיסא המלך ושרועי ישרת אותי
סתם אחי ואלה ממש טוב לשמוע ממך, כבר דאגתי חושילינג
נשבע לך כל מי שאני שומע שחובש אני שואל אותו עם הוא מכיר / שמע / ראה / ירד עליך (או במקרה האחרון לך) |
|
|
| nimrod levi |
אני אחרי העדרות ממושכת אט אט חוזר לפעילות
וצריך לארגן איזה פגישה
לא רק של אלה מרעננה והסביבה |
|
|
| Hell_Copter |
או הנה הקוף אשכים סוף סוף חזר
לא לרמה שלך להתקשר נכון?!
הכל צריך לעבור דרך עודד?
אחרי כל הניתוקים שאכלתי ממך אמרתי לך שאני מחכה לשיחה ממך... לא התקשרת אז לא באת למפגשים עם אריאל וכל זה...
בכל מקרה ברוך השב... ואני מקווה שהוא יסדר את העניין של המוד באמת עוד שבוע...
דרך אגב... חבר שלך אסף אמר לי שגם הם לא ראו הרבה ממך בזמן האחרון
ההיא אוכלת לך את כל הזמן או משהו?! |
|
|
| LA© |
WELCOME BACK!!! woo hoo
:p
Missed ya! |
|
|
| TTman |
אני פה פה פה פה פה פה פה פה
מה המצב איששששששששששששש |
|
|
| Rising |
| אהה וואלה ...רועי אמר לי שהתאהבת מורן |
|
|
|
|