return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אהההההלן וסהלן ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה לא...

זה כמו הבדיחה (הגרועה) ההיא שאחד בא לגן עדן ושואל את המלאך
תגיד כמה פה זה שניה?
אז המלאך עונה לו מליון שנה
אז האיש ממשיך וכמה פה זה אגורה?
אז המלאך עונה לו מיליון שקל
אז האיש עושה למלאך "תפרוט לי בבקשה שקל"
אז המלאך עונה לו "אין בעיה, חכה שניה"


חזק...

אני יבקש ממורן שקל:)
deluxe
quote:
Originally posted by luckystrike
ודלוקס מה איתך מתי אתה חותם ?


אני בנתיים חותם רק על צ'קים (מאחורה) על ההיפהופ שאני מפיק...
עד שאני אפרסם קטעים שלי יש עוד זמן

וואלה אחי טוב שחזרת והאמת כן יש לך הרבה מה להשלים...
היו המון קטעים טובים בשנה האחרונה...
HyPeRSoNiC
מורן אחי
אני בכיתה י"ב..... ואני יוצא עם השכבה לאילת בקרוב.....
תברר אם אתה יוצא איתנו
אני בבית ספר גינסבורג "האלון" יבנה.....
Segev
מורן מה המצב?
חח קצת באיחור רשמתי פה אבל לא נוראה
רועי פה עשה שילטן דיקטטורי (אני מקווה שככה רושמים):D
ואללה אני לא בבית עכשיו אז אני לא יכול לתת לך שמות של דברים טובים שיצאו שמח שחזרת יאללה אני צריך לחזור לשעור
:whip:
DjChook
אם אתה יוצא אם אוהל שם אז תודיע חחח
KrazyDJs
ברוך השב מוד המת החי
-CosmicFire-
חחח צריך מישהו שיעזור עם רועי :D :D :D סתם סתם מותק :D

Welcome Back Bro
if you remember :}
LioR
אני פה

בערך
luckystrike
סורי שלא הייתי פה עבדתי רוב השבוע ...

רועי כושלאימא שלך יא זיין ...

אורן אין לי טיול עם יבנה בזמן הקרוב
אבל יש לי הרבה טיולים עם הרצליה ...
איזה שלושה תיכונים בחודש הקרוב
אז החבר'ה מהרצליה שפה - יש מישהוא עם טיול בחודש
הקרוב ?
arik
אני פה אחי

אני מקווה שהכל טוב איתך:conf:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי כושלאימא שלך יא זיין ...


לך קיבינימתי כספי!!
אם היום אני לא מקבל טלפון אני מזיין אותך!!
הייתה לי עכשיו שיחה עם עודד בקשר למשולש ואם אני לא מקבל היום שיחה אתה חוזר להיות מת!!
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי שלא הייתי פה עבדתי רוב השבוע ...

רועי כושלאימא שלך יא זיין ...

אורן אין לי טיול עם יבנה בזמן הקרוב
אבל יש לי הרבה טיולים עם הרצליה ...
איזה שלושה תיכונים בחודש הקרוב
אז החבר'ה מהרצליה שפה - יש מישהוא עם טיול בחודש
הקרוב ?


אתה יכול לסדר לי להיות מלווה גם, מאבטח אולי
אני אוטוטו מקבל את הרישיון נשק שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement