|
אהההההלן וסהלן ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה לא...
זה כמו הבדיחה (הגרועה) ההיא שאחד בא לגן עדן ושואל את המלאך
תגיד כמה פה זה שניה?
אז המלאך עונה לו מליון שנה
אז האיש ממשיך וכמה פה זה אגורה?
אז המלאך עונה לו מיליון שקל
אז האיש עושה למלאך "תפרוט לי בבקשה שקל"
אז המלאך עונה לו "אין בעיה, חכה שניה" |
חזק...
אני יבקש ממורן שקל:) |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ודלוקס מה איתך מתי אתה חותם ?
|
אני בנתיים חותם רק על צ'קים (מאחורה) על ההיפהופ שאני מפיק...
עד שאני אפרסם קטעים שלי יש עוד זמן
וואלה אחי טוב שחזרת והאמת כן יש לך הרבה מה להשלים...
היו המון קטעים טובים בשנה האחרונה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מורן אחי
אני בכיתה י"ב..... ואני יוצא עם השכבה לאילת בקרוב.....
תברר אם אתה יוצא איתנו
אני בבית ספר גינסבורג "האלון" יבנה..... |
|
|
| Segev |
מורן מה המצב?
חח קצת באיחור רשמתי פה אבל לא נוראה
רועי פה עשה שילטן דיקטטורי (אני מקווה שככה רושמים):D
ואללה אני לא בבית עכשיו אז אני לא יכול לתת לך שמות של דברים טובים שיצאו שמח שחזרת יאללה אני צריך לחזור לשעור
:whip: |
|
|
| DjChook |
| אם אתה יוצא אם אוהל שם אז תודיע חחח |
|
|
| KrazyDJs |
| ברוך השב מוד המת החי |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח צריך מישהו שיעזור עם רועי :D :D :D סתם סתם מותק :D
Welcome Back Bro
if you remember :} |
|
|
| luckystrike |
סורי שלא הייתי פה עבדתי רוב השבוע ...
רועי כושלאימא שלך יא זיין ...
אורן אין לי טיול עם יבנה בזמן הקרוב
אבל יש לי הרבה טיולים עם הרצליה ...
איזה שלושה תיכונים בחודש הקרוב
אז החבר'ה מהרצליה שפה - יש מישהוא עם טיול בחודש
הקרוב ? |
|
|
| arik |
אני פה אחי
אני מקווה שהכל טוב איתך:conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי כושלאימא שלך יא זיין ...
|
לך קיבינימתי כספי!!
אם היום אני לא מקבל טלפון אני מזיין אותך!!
הייתה לי עכשיו שיחה עם עודד בקשר למשולש ואם אני לא מקבל היום שיחה אתה חוזר להיות מת!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי שלא הייתי פה עבדתי רוב השבוע ...
רועי כושלאימא שלך יא זיין ...
אורן אין לי טיול עם יבנה בזמן הקרוב
אבל יש לי הרבה טיולים עם הרצליה ...
איזה שלושה תיכונים בחודש הקרוב
אז החבר'ה מהרצליה שפה - יש מישהוא עם טיול בחודש
הקרוב ? |
אתה יכול לסדר לי להיות מלווה גם, מאבטח אולי
אני אוטוטו מקבל את הרישיון נשק שלי |
|
|
|
|