return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אהההההלן וסהלן !
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב מה המצב אנשים?
אני מגעגע לכולם פה חבל על הזמן ...

סורי על הזמן שלא הייתי פה פשוט היו לי מלא בעיות עם
המחשב ורק עכשיו סידרתי עם סוואמפר חלק מהקטע
(ותודה לאריאל אנני אלונה ויובל על העזרה והסבלנות והתמיכה הנפשית)
ואני אמור לחזור להיות מוד עוד שבוע בערך בתקווה שהכל יהיה כשורה
...

בכל אופן באמת שהתגעגעתי ומלא פעמים נכנסתי לפה
לפורום לקרוא ט'רדים ופשוט לא יכולתי להגיב ולכתוב כי לא
הצלחתי לעשות "סיין אין" ... אני מניח שיש פה כבר מלא חדשים
אז לכל אלה שחדשים פה ... מה המצב ?
:)

טוב חבר'ה לאט לאט אני מקווה לחזור לפעילות
החבר'ה הישנים שפה ומכירים אותי שירשמו פה תגובה וככה
אני יוכל לדעת בערך מי נשאר :)

קרו איתי מלא דברים בזמן האחרון אני יספר בט'רד הזה בהמשך בינתיים
אני זז להתקלח חזרתי מאימון בשטח של 4 ימים וכולי ענן
של אבק לבן ...

אוהב אותכם דיפלי ...
מורן ...

נ.ב
בבקשה תגידו לי חדשות אחרונות שקרו פה בפורום גם פגישות וכאלה
שלא הייתי בהם (אריאל יא נקניק) וגם טראקים חדשים שיצאו
ובכלל מה קורה איתכם בחיים ומי התגייס כבר וכאלה ...

איזה זיין ממש לא הייתי פה הרבה זמן סעמ'ק ...

יאללה המשולש המקראי בקאמבק :)
AnthemFreak
נראה לי שאני מספיק ותיק אז....
אני פה:D
warpedd_
it's a miracle :p
YuVaL
מורן יבולבול
מי נדנד לסוואמפר שלחתי לו איזה 50 פי אמים עד שסוף סוף הוא אמר שהוא שלח לך אי מייל עם ה
Reset password
אז תגיד תודה

וברוך שובך אחשלי
ITS ABOUT ING TUNE
Rising
יובל יא בולבול הוא אמר לך תודה...

מורןןןןן יא גרבבבבבבבבבבבבב סוף סוף חזרת אלינו
בעית המוד נפתרה :gsmile:
ברוך שובך אחי
Sm0keMachine
וולקאם בק אחי!!!
:D

פשיייי כמה זמן לא היית פה?
DjChook
סעמק מה חזרת עכשיו, כבר תכננתי לקחת את כיסא המלך ושרועי ישרת אותי

סתם אחי ואלה ממש טוב לשמוע ממך, כבר דאגתי חושילינג

נשבע לך כל מי שאני שומע שחובש אני שואל אותו עם הוא מכיר / שמע / ראה / ירד עליך (או במקרה האחרון לך)
nimrod levi
אני אחרי העדרות ממושכת אט אט חוזר לפעילות
וצריך לארגן איזה פגישה
לא רק של אלה מרעננה והסביבה
Hell_Copter
או הנה הקוף אשכים סוף סוף חזר

לא לרמה שלך להתקשר נכון?!
הכל צריך לעבור דרך עודד?
אחרי כל הניתוקים שאכלתי ממך אמרתי לך שאני מחכה לשיחה ממך... לא התקשרת אז לא באת למפגשים עם אריאל וכל זה...

בכל מקרה ברוך השב... ואני מקווה שהוא יסדר את העניין של המוד באמת עוד שבוע...

דרך אגב... חבר שלך אסף אמר לי שגם הם לא ראו הרבה ממך בזמן האחרון
ההיא אוכלת לך את כל הזמן או משהו?!
LA©
WELCOME BACK!!! woo hoo

:p

Missed ya!

TTman
אני פה פה פה פה פה פה פה פה



מה המצב איששששששששששששש
Rising
אהה וואלה ...רועי אמר לי שהתאהבת מורן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement