return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Moderator Blik Gefeliciteerd !! 17 jaar ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
heej blikske, mijn felicitaties hier uit ammerooien city

proficiat
Glaniskanis
Hey gefelicistaart man, nog een jaartje en dan het rijbewijs binnensleuren :)

btw zie post tijd ff :D


Greetz,
Glaniskanis
Jukx
Gefeliciteerd Blik!!!!

Ik ben trouwens ook vandaag jarig!! (ja, het is echt waar):clown: :cool: :) :D :cool: Dus het is dubbel-feest vandaag!!!
Maarja, ik ga nu naar schiphol toe... ga zo voor 2 weken naar Kos namelijk. YEAH BABY!!!

Hé iedereen de groeten en ik spreek jullie over 2 weken weer....
hoooooooooooooooooooooooooooooi!
Dj Lex
Jij ook gefeliciteerd dan Jukx

En glanis, was je toen net thuis gekomen ofzo? Of was je gewoon nog ff lekker aan het internetten. Jezus wat een tijd.:p
magrec
en gefeliciteert
Henkie_henk
LoL er zitte hier echt fukking addicts lol

Posten terwijl je dronken bent
Posten omdat je net terugkomt van feesten
Posten omdat het moet..

Die hebbe we hier al gehad :p

Nice
Miss Proximus
Nou jukx..ook gefeliciteerd..damn..heb ik je net een sms-je gestuurd, maar je hebt dat ding vast niet mee op vakantie!!

gewoon ff van tevoren melden dat je weggaat leuk is dat...haha..na jah..boeie :clown:

ennu..Henkie..irri hè? die chattaal..ik kan me ma niet eens meer een normaal mailtje sturen, zonder teveel punten en teveel smilies erin :D
rofl :D
Akira
Gefeliciteerd jongen :D:D:D
Blik
quote:
Originally posted by Jukx
Gefeliciteerd Blik!!!!

Ik ben trouwens ook vandaag jarig!! (ja, het is echt waar):clown: :cool: :) :D :cool: Dus het is dubbel-feest vandaag!!!




gefeliciteerd jongen, veel plezier op vakantie, bent waarschijnlijk al weg maja, dat maakt niet uit.......

Henkie......er komt een nieuwe groep bij, posten terwijl familie je verjaardag aan het vieren is:D

gister was trouwens wel gezellig, had een mooi hoedje gekregen van een paar meisjes waarop stond "Blik Jarig":D:D en die heb ik heel de avond opgehouden, helemaal niet voor lul hoor, door dat hoedje kreeg ik natuurlijk allemaal felicitaties.......:):) kreeg nog een fles champagne van iemand uit mijn klas, was ook wel lachen

Ik was trouwens NIETR zat gister........yes....... anders had ik nu een geweldige kater terwijl m'n familie hier is.....
moogwai
Gefeliciteerd Blik en Jukx :)

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL er zitte hier echt fukking addicts lol

Posten terwijl je dronken bent
Posten terwijl je dronken bent en verjaardag hebt (dies van mij)
Posten omdat je net terugkomt van feesten
Posten omdat het moet..
Posten terwijl je eigen verjaardag hebt


Die hebbe we hier al gehad :p

Nice


*edit*

Nog meer :p?
D®eame®
Gefeliciteerd Blik en Jukx!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement