|
Moderator Blik Gefeliciteerd !! 17 jaar ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
heej blikske, mijn felicitaties hier uit ammerooien city
proficiat |
|
|
| Glaniskanis |
Hey gefelicistaart man, nog een jaartje en dan het rijbewijs binnensleuren :)
btw zie post tijd ff :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Jukx |
Gefeliciteerd Blik!!!!
Ik ben trouwens ook vandaag jarig!! (ja, het is echt waar):clown: :cool: :) :D :cool: Dus het is dubbel-feest vandaag!!!
Maarja, ik ga nu naar schiphol toe... ga zo voor 2 weken naar Kos namelijk. YEAH BABY!!!
Hé iedereen de groeten en ik spreek jullie over 2 weken weer....
hoooooooooooooooooooooooooooooi! |
|
|
| Dj Lex |
Jij ook gefeliciteerd dan Jukx
En glanis, was je toen net thuis gekomen ofzo? Of was je gewoon nog ff lekker aan het internetten. Jezus wat een tijd.:p |
|
|
| Henkie_henk |
LoL er zitte hier echt fukking addicts lol
Posten terwijl je dronken bent
Posten omdat je net terugkomt van feesten
Posten omdat het moet..
Die hebbe we hier al gehad :p
Nice |
|
|
| Miss Proximus |
Nou jukx..ook gefeliciteerd..damn..heb ik je net een sms-je gestuurd, maar je hebt dat ding vast niet mee op vakantie!!
gewoon ff van tevoren melden dat je weggaat leuk is dat...haha..na jah..boeie :clown:
ennu..Henkie..irri hè? die chattaal..ik kan me ma niet eens meer een normaal mailtje sturen, zonder teveel punten en teveel smilies erin :D
rofl :D |
|
|
| Akira |
| Gefeliciteerd jongen :D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
Gefeliciteerd Blik!!!!
Ik ben trouwens ook vandaag jarig!! (ja, het is echt waar):clown: :cool: :) :D :cool: Dus het is dubbel-feest vandaag!!!
|
gefeliciteerd jongen, veel plezier op vakantie, bent waarschijnlijk al weg maja, dat maakt niet uit.......
Henkie......er komt een nieuwe groep bij, posten terwijl familie je verjaardag aan het vieren is:D
gister was trouwens wel gezellig, had een mooi hoedje gekregen van een paar meisjes waarop stond "Blik Jarig":D:D en die heb ik heel de avond opgehouden, helemaal niet voor lul hoor, door dat hoedje kreeg ik natuurlijk allemaal felicitaties.......:):) kreeg nog een fles champagne van iemand uit mijn klas, was ook wel lachen
Ik was trouwens NIETR zat gister........yes....... anders had ik nu een geweldige kater terwijl m'n familie hier is..... |
|
|
| moogwai |
| Gefeliciteerd Blik en Jukx :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoL er zitte hier echt fukking addicts lol
Posten terwijl je dronken bent
Posten terwijl je dronken bent en verjaardag hebt (dies van mij)
Posten omdat je net terugkomt van feesten
Posten omdat het moet..
Posten terwijl je eigen verjaardag hebt
Die hebbe we hier al gehad :p
Nice |
*edit*
Nog meer :p? |
|
|
| D®eame® |
Gefeliciteerd Blik en Jukx! |
|
|
|
|