|
Moderator Blik Gefeliciteerd !! 17 jaar !
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
Ik moet al bijna vertrekken maar ik dacht er gelukkig nog aan om ff een thread te maken. vanavond zal het namelijk wel erg laat worden en ik neem aan dat ik dan niet zo vroeg op ben :rolleyes: Ik wilde toch zelf de eer hebben om hem te maken dus bij deze ! :)
Post hier je felicitaties voor onze geweldige moderator Blik !
Hij wordt namelijk 15 juli alweer 17 jaar !! w00t :)
Ik zal beginnen:
:p :clown: :clown: Blik Gefeliciteerd !! :clown: :clown: :p
Ok moet nu snel opschietuuuh !!
Mzzl :) |
|
|
| magrec |
| ah dan is ie net zo oud als mij morgen.........voor een maandje dan want dan wordt ik 18. |
|
|
| Blik |
zozo WVG wel een beetje vroeg hoor........:D
ik ben pas over 4 uur jarig..en dan nu al een thread........ik ben zeer vereerd......:clown: :clown: :clown: ik verwacht je over 5 minuten hier!!!!!! zult nu wel op de fiets in de regen zitten haha:stongue: :stongue:
mazzel, ik ga feesten met m'n vrienden
en bedankt natuurlijk voor de felicitaties
(wed maar dat ik hier morgen ook wel ff op zit, ook al zit mijn familie hier in huis:p) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Congrats d00d! (Alvast dan) :clown: :D |
|
|
| Dj Lex |
| Hey alvast gefeliciteerd jongen. |
|
|
| Dwingo |
ja, proficiat.
En niet te zat vanavond.
Zal ik ook niet doen |
|
|
| Frank V |
| Gefeliciteerd :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| Miss Proximus |
| Gefeliciteerd!!!!!!!! Ik kan nu niet zoveel typen want ik ga ook op stap (b/f gaat weer lekker spinneuh!!!)..duss eeh..een fijne dag toegewenst!!! veel (K) kusjes dus van Proxi :):clown::) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
(K) kusjes dus van Proxi :):clown::) |
haha dat msn zit er echt goed in he :p
Bij mij ook! icq language trouwes ook wel..
Engels tentamen.. You are going 2?
Nieteens U R goin 2.. lol.. dat komt nog..
slechte zaak die chat taal..
Nog weze kotsen blik?? zal wel weer he :D |
|
|
| raoel |
He gefeliciteerd blik!!!!!!!!!
Als ik typ fouen maak komt dat door de alcohol die ik nu in me heb :D
Blik is MOD en hij wordt nu pas 17:)
PISKE:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
GV, ik ewk je ff gelikkig nieuwjaar wenseb, en nog veke jaten,,.,OMG, eat ben ik zatg zeg...voor verdere uitkeg be ik mogen berei9nbaaar efzo....,./
OH MY GOD< IK BERN VEEK TE XCAT............ |
|
|
|
|