|
אלפרון !!! (או - איך כל השכונה שלי התמלאה היום שוטרים מד"א ומכבי אש ...)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
קטע מוזר אני חוזר היום מראיון עבודה עם האוטו לתוך השכונה שלי
ולא מצליח להיכנס פנימה כל הרחובות חסומים מכל מקום ואיזה
אלף שוטרים בכל מקום ועוד 2 ניידות מכבי אש ואלפיים מד"א
ואמבלונסים ...
כל השכונה כאילו נפל פה איזה מטוס ...
ואז אני חוזר ושומע בחדשות על זה ונכנס לאינטרנט ובקיצור:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2813356,00.html
כבר 5 שעות שכל השכונה שלי חסומה ...
יש פה מכונית תופת ליד הביית של אלפרון במרחק רחוב אחד ממני ...
ככה לפחות השוטרים פה אמרו ...
מוזר ...
דווקא בן אדם דיי נחמד ...
יש לנו בריכה קטנה של השכונה וגם הוא מנוי ובא לפעמים ...
טוב נו ...
כולה מכונית תופת ... |
|
|
| Hell_Copter |
מה שמצחיק אותי זה שאומרים שהוא איש חזק בעולם התחתון והכל ואז אומרים באיזה רחוב הוא גר...
בכל אופן... אני אישית לא מכיר את האבא...
אבל אני מכיר את הבן שלו... אחלה גבר... קטן ממני באיזה שנה שנתיים או משהו כזה...
העיקר לא קרה כלום... כי אם יקרה יהיה הרבה בלאגן לפי דעתי... :rolleyes: |
|
|
| Rising |
מה מצחיק בזה?
מי שמנסה להתנקש בו יודע הרבה יותר מהכתובת של הבית שלו תאמין לי..
הם לא חידשו שום דבר במה שהם כתבו שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
מה מצחיק בזה?
מי שמנסה להתנקש בו יודע הרבה יותר מהכתובת של הבית שלו תאמין לי..
הם לא חידשו שום דבר במה שהם כתבו שם |
עדיין...
אני חושב שזה לא לעניין לכתוב איפה הוא גר...
מספיק עיר
אני אישית בטוח שהוא לא יאהב את זה :crazy: |
|
|
| NyKoN |
הילד שלו קטן ממך בשלוש שנים
שמעתי שכשניסו לחסל את אשתו של אלפרון הילד בא לבצפר עם שומר ראש חחחח |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קטע מוזר אני חוזר היום מראיון עבודה עם האוטו לתוך השכונה שלי
ולא מצליח להיכנס פנימה כל הרחובות חסומים מכל מקום ואיזה
אלף שוטרים בכל מקום ועוד 2 ניידות מכבי אש ואלפיים מד"א
ואמבלונסים ...
כל השכונה כאילו נפל פה איזה מטוס ...
ואז אני חוזר ושומע בחדשות על זה ונכנס לאינטרנט ובקיצור:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2813356,00.html
כבר 5 שעות שכל השכונה שלי חסומה ...
|
כשקראתי עד לקטע המצוטט נזכרתי בסרט תותח שראיתי לא מזמן
דוני דארקו
סרט מוזר חבל"ז אבל בןןןןןןןןןן זונה
ודרך אגב מורן רק לך זה יכול לקרות... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
הילד שלו קטן ממך בשלוש שנים
|
מי מכיר אותו?
אתה או אני?!
אני אומר לך שהוא או ב יא עכשיו או ב יב... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כשקראתי עד לקטע המצוטט נזכרתי בסרט תותח שראיתי לא מזמן
דוני דארקו
סרט מוזר חבל"ז אבל בןןןןןןןןןן זונה |
אתה לא מדבר על דוני בראסקו במקרה
כי זה באמת סרט קלאסי |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עדיין...
אני חושב שזה לא לעניין לכתוב איפה הוא גר...
מספיק עיר
אני אישית בטוח שהוא לא יאהב את זה :crazy: |
אחי אלפרון זה משפחה ענקית מה שיש ברעננה זה לא הראש
זה משפחה של איזה 40 איש כאילו 40 בתים אפשר לומר
בכל מקרה זה לא שמנה אם הם אומרים או לא אף אחד לא יכול לגעת בהם |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Ariels
אתה לא מדבר על דוני בראסקו במקרה
כי זה באמת סרט קלאסי |
אחי זה סרט ישראלי נכון???? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
הילד שלו קטן ממך בשלוש שנים
שמעתי שכשניסו לחסל את אשתו של אלפרון הילד בא לבצפר עם שומר ראש חחחח |
וואי אם יש מכות איזה קטעים |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחי זה סרט ישראלי נכון???? |
?!!? מה נדפקת בשכל
זה אחת מהקלאסיקות הכי גדולות של הקולנוע האמריקאי
אין כמעט ראפר בחוף המזרחי שלא עשה על הסרט אהזה איזה קטע ראפ |
|
|
|
|