|
Weekender November!
|
View this Thread in Original format
| zamson |
Ser ni vad jag ser :crazy: :tongue3 :crazy:
Kommer bli så fet födelsedag... fyller 19 den 29:e :) |
|
|
| Vizay |
orkidea, parham å ponsbach....tjockt nice :D
I'll probably be there :D |
|
|
| mindshooter |
PROBABLY?
Eru crazy mannen...du vet inte hur fet Orkidea e förrän du har sett honom..MISSA INTE!!! En av de bästa ;)
Hoppas på en stor TA uppslutning den 28:e... |
|
|
| Vizay |
| hahaha okej de e bara rena tillfälligheter som skulle stoppa mig från att dra dit, typ att nån kör över mig eller att jag ramlar från en bro eller nått ;) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hoppas på en stor TA uppslutning den 28:e... |
Kenny räknar med att du sjunger för mig :) haha |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
PROBABLY?
Eru crazy mannen...du vet inte hur fet Orkidea e förrän du har sett honom..MISSA INTE!!! En av de bästa ;)
Hoppas på en stor TA uppslutning den 28:e... |
VERKLIGEN!!!
Orkidea kan man bara inte missa!! Sen att Parham & Putte Ponsbach lirar innan betyder ju bara... FEST !!! Tyvärr så missade jag den spelningen på GK förra gången :( |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by zamson
Kenny räknar med att du sjunger för mig :) haha |
Travelling somewhere, could be anywhere.
Theres a coldness in the air, but i dont care
;) de va en dag att minnas |
|
|
| zamson |
| jo as the rush comes i all ära..men nu syftade jag på födelsedagsvisor :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag kommer va där så ofta jag kan såklart... :D Orkidea missar man ju INTE ! |
|
|
| JayBee |
| Orkidea kicks ass! han är fett schysst oxo ;) |
|
|
| swe_Trancer |
| ålders gräns?:confused: 18 *hoppas* |
|
|
| JayBee |
| swe_trance: vi diskuterade just detta i misjahelsloot tråden :) om det är en fokused kväll och du har förköp kommer du alltid in! om du köper vid dörren kan du dock ändå komma in om du har medlems kort eller om det är en trevligt vakt. :) |
|
|
|
|