return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Tiesto wint EMA Award
View this Thread in Original format
Raymond
Na alle awards kan deze er natuurlijk ook nog wel bij.......

Hoe kan ik dit weten ?!!!
Omdat Wessel van Diepen net op 538 Tiesto had gebeld en toen gaf hij het min of meer toe, het is dus nog niet officieel (dúh) :D
Teknikol
wat is het voor soort prijs:nervous:
Switch
europese mtv award
sndh
European Music Awards >> ofwel populariteit onder de mtv kijkertjes ;)

zal tiesto wel onder de categorie beste ""dance"" vallen....:stongue:
sndh
hehe :p
Asperge
Netjes, kon er ook nog wel bij:)
MennoB
Netjes voor meneer Verwest. Wat zal z'n volgende Prijs zijn die hij nog niet heeft gewonnen??

Heeft hij btw al alle prijzen gewonnen dit jaar??:)
magrec
lol die miljoenenkijkers dat valt wel mee hoor tis namelijk binnen de NL categorie dat hij heeft gewonnen en die laten ze alleen maar in nederland op mtv zien. Vorig jaar ook mocht brainpower een dankwoordje voor een lege zaal doen en dan later plakken ze er juichend publiek achter.
Freezel
quote:
Originally posted by MennoB
Netjes voor meneer Verwest. Wat zal z'n volgende Prijs zijn die hij nog niet heeft gewonnen??

Heeft hij btw al alle prijzen gewonnen dit jaar??:)


Een Oscar ontbreekt nog op zijn lijstje :D
Duke2003
quote:
Originally posted by magrec
lol die miljoenenkijkers dat valt wel mee hoor tis namelijk binnen de NL categorie dat hij heeft gewonnen en die laten ze alleen maar in nederland op mtv zien. Vorig jaar ook mocht brainpower een dankwoordje voor een lege zaal doen en dan later plakken ze er juichend publiek achter.


:D meesterlijk! lijkt me trouwens best wel pijnlijk om te doen, voor een lege zaal n bedankje doen :D dan zou er ook niet heengaan als ik tiesto was...

magrec
ACH ja ik begrijp het ook wel anders moeten ze 2 uur uittrekken voor al die lokale ema winnaars. Ik denk niet dat de mtv kijker in amerika zit te wachten op de uitreikingen van de winnaar uit albanië of letland
MennoB
quote:
Originally posted by Freezel
Een Oscar ontbreekt nog op zijn lijstje :D


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement