|
Tiesto wint EMA Award (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
hij was niet eens genomineerd voor de dance award :P
panjabi mc en junior senior wel...
kgeloof dat panjabi mc zelfs gewonnen had... mtv *sigh* |
|
|
| jp |
| Dan moet het wel de 'Best Dutch Act MTV Award' zijn, die had vorig jaar Kane gewonnen... |
|
|
| Duke2003 |
| dat zei magrec ook al :P |
|
|
| Jimmy |
| haha, hij wint wel veel, he?:D |
|
|
| Jesse |
| En het is net langsgekomen...hij heeft m gewonnen maar zit in de USA...lekker te wiebelen met de award op zn schoot. Moet nog steeds lachen om die eeuwige glimlach van hem :) |
|
|
| ahp2002 |
alsof hem zo'n award wat uitmaakt..
PR riedeltje: "oh ik ben zo blij met deze award. ik wil alle mtv kijkertjes bedanken voor hun stem.."
ik heb het niet gezien, maar t zal wel iets in die trend zijn.
Het enige wat ik echt belangrijk vindt is dattie #1 DJ v/d wereld is, de rest zijn flutprijzen.
Ferry die had pas een Award.
"In October of 1999 Ferry Corsten has been elected as producer of the Year during the Ericsson Muzik Awards in London, leaving fellow-nominees like Puff Daddy and Rodney Jerkins behind him."
dat zijn pas awards!! |
|
|
| Flippe |
Ja...alweer een prijs voor onze tijs!(mmm da rijmt ook nog!)
En.. idd heb net z'n "filmpje" gezien, bij het nieuws.
Lekker nuchter commentaar :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
hij was niet eens genomineerd voor de dance award :P
panjabi mc en junior senior wel...
kgeloof dat panjabi mc zelfs gewonnen had... mtv *sigh* |
panjabi mc, junior senior paul oakenfold +???
en panjabi mc heeft gewonnen |
|
|
| Jimmy |
| quote: | Originally posted by ahp2002
alsof hem zo'n award wat uitmaakt..
PR riedeltje: "oh ik ben zo blij met deze award. ik wil alle mtv kijkertjes bedanken voor hun stem.."
ik heb het niet gezien, maar t zal wel iets in die trend zijn.
Het enige wat ik echt belangrijk vindt is dattie #1 DJ v/d wereld is, de rest zijn flutprijzen.
Ferry die had pas een Award.
"In October of 1999 Ferry Corsten has been elected as producer of the Year during the Ericsson Muzik Awards in London, leaving fellow-nominees like Puff Daddy and Rodney Jerkins behind him."
dat zijn pas awards!! |
idd |
|
|
| robin |
jesus laat die gozer eens wat aan zn accent doen zeg.
| quote: | | lol die miljoenenkijkers dat valt wel mee hoor tis namelijk binnen de NL categorie dat hij heeft gewonnen en die laten ze alleen maar in nederland op mtv zien. Vorig jaar ook mocht brainpower een dankwoordje voor een lege zaal doen en dan later plakken ze er juichend publiek achter. |
k vraag me af of ze dat bij tiesto ook zouden doen, hem kennen ze in amerika ook wel, dat ze dat bij brainpower doen begrijp ik dat wel :D
en je gaat verdomme toch niet een lege zaal staan bedanken.. hoe triest kan je zijn zeg |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by robin
jesus laat die gozer eens wat aan zn accent doen zeg.
k vraag me af of ze dat bij tiesto ook zouden doen, hem kennen ze in amerika ook wel, dat ze dat bij brainpower doen begrijp ik dat wel :D
en je gaat verdomme toch niet een lege zaal staan bedanken.. hoe triest kan je zijn zeg |
:o :o zo zit de muziekwereld nu eenmaal in elkaar. |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by magrec
:o :o zo zit de muziekwereld nu eenmaal in elkaar. |
Precies, zolang je kop maar op tv blijft verschijnen verkopen de plaatjes. Bovendien is het wel gewoon een waardering van het main-stream publiek voor zijn muziek. Hij is dus onder zoveel soorten publiek geliefd. Ik zou er wel een lege zaal voor over hebben. :p |
|
|
|
|