|
Ett steg närmare himmelriket ;) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| [nils] |
grattis! :D verkar som om du närme himlen ändå :D ;)
btw, jag fyller i nov, bor i örebro... du kan la skicka till mig med? ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Smekbar
Linköpings tekniska högskola.. utbildningen är dock förlagd till norrköping... |
:eyespop: :crazy: Wow :) ser grymt ut...och roligt :) NKPG e bra mkt trevligare stad än LKPG me :) Hopppppas du kommer in...PLUS ;) att de fixar fler technofester i NKPG..också.. (du som gillar?) åtminstone psytrance :)
Och sen äre ju faktiskt bara fyra mil till LKPG :) Om det blir nåt stort här :) |
|
|
| RebeL9 |
| kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Med tiden som man blir bättre och så vad märker en DJ för skillnad på en Technics som anses som det bättre och andra spelare som i detta fallet Numark ? :) |
|
|
| reveal |
jamen.
gissa om jag kommer på besök oftare nu? :toothless
se nu till att bli sjukt bra ;) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by RebeL9
kan säga så här att om man ska DJa seriöst så duger inte Numark. De funkar som instegningsspelare men i längden så är Technics det som gäller. Det kommer du märka efter ett tag :) |
jamen det vet väl jag med... känns dock kanske som att det e lite väl maffigt för en nybörjare att slänga ut så mycket pengar på något som inte spelar så stor roll för tillfället... det här lär duga länge åt mig... o sen om jag uppgraderar så e jag nästan hundra på att det blir något i stil med Numark TTX och inte Technics 1210or... ;) de e ju så satans snygga =) |
|
|
| zamson |
den bittra sanningen för alla technics-älskare är att numarks senaste spelare tt-200 och tt-x har starkare motor coh fungerar precis lika / kanske bättre än technics 1200. Technics är standrad så om man ska lira ute och har numarks hemma så är det bra om man är van vid 1200 också...men att säga att numark är skit och att technics är mycket är bara dumt :)
Själv ska jag köpa ett par numark tt-200 i slutet av månaden :)
Har även tittat på ortofon-pickuper |
|
|
| Nyx |
fina grejer..vill också ha! :)
har lagt ner flera tusen på 32" widescreeen tv, hemmabio och en massa annat skräp..
jag sparar pengar till en extra dator som ska vara kopplad till tvn och hemmabion där
jag ska kunna kolla på allt som jag tankar ner. :D |
|
|
| Vizay |
technics i all ära men de finns många spelare som e lika bra å kanske bättre än dom i dagsläget...det enda som fortfarande gör dom atraktiva är att dom är lätta att få reparerade...
numarkspelarna funkar å köra hemma för sanningen är att man inte behöver så mycket mer hemma :) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt |
hahaha....speciellt om dom har fastnat i tröjärmen :p :D :p |
|
|
| swe_Trancer |
| är det verkligen så stor skillnad på mixers osv?:confused: |
|
|
|
|