return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Ett steg närmare himmelriket ;)
View this Thread in Original format
Smekbar
Köpte det här idag... :)

2st Numark TT1650


och

1st Numark DXM01


Oj vad jag e glad =)
en till bild får de bli =)


det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött.. :) bara blivit flummigt när jag tog bild... satan va skönt de e att äntligen ha köpt TT's ;)

ska till malmö imorron o köpa hinkvis med skivor =) (har bara en än så länge, o den har en polare lånat =) )
ScuL
kul för dig.. :)
jag borde oxo skaffa nåt likadant snart men har ju just skaffat en ny 28" widescreen tv hehe :D
dbl
grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig???? :rolleyes: :p
TrancE_GyLLe
Smekbar>>> vaf är man tvungen att punga ut för att få de där?? :conf:

Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!! :)
Vizay
smekbar: nice, samma skivspelare som mig :)

kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/
ScuL
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!! :)


min föräldrar klagar redan att den är för stor hehe :D
skillnad mellan 28" och 32" var 300 euro. det var liten för mycket tror jag :) iaf e jag väldigt nöjd med den här ;)
Smekbar
quote:
Originally posted by dbl
grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig???? :rolleyes: :p


den kommer.. =) när var det du fyllde år? =)


quote:
kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/


okej... får se imorron... :) har funderat lite på NUMARK CS-1... den pickupen Carl Cox vatt me o designat.. borde ju va bra, me tanke på att jag kommer spinna techno =)
har dock inte pengar till det denna månaden.. :) detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) så jag kommer få seriösa problem med att ha råd med mat denna månaden =)
ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =)
JayBee
oj då.. vad kostade detta?
Smekbar
quote:
Originally posted by Smekbar
detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt)
SteveTranz4ever
Okej Smekbar... allt jag behöver nu är din adress och en nyckel så slipper jag bryta mig in ;)

Får väl säga då att jag nyligen fick en 32tums TV (ej widescreen) :p
Sen kan jag ju skryta med att jag köpte min första mixer ´95... världens sämsta mixer men va fan man lärde sig :)

Glorie
quote:
Originally posted by Smekbar
det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött.. :) bara blivit flummigt när jag tog bild...


weeeeeeeeeeeee..... va snyggt :D :D :D rosa e ju finare ju än rött :)

quote:
Originally posted by Smekbar
ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =)


hmmm :) musikproducentprogrammet? Vilken skola då? aldrig hört talats om :)
Smekbar
steve:
bara till att dyka upp =) så får vi köra en dj battle om det =)

glorie:
Linköpings tekniska högskola.. utbildningen är dock förlagd till norrköping...
LiTH's hemsida om musikproducentprogrammet

artikel om utbildningen i Trampolin.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement