return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
grattis dbl!
View this Thread in Original format
ScuL
heh det var ingen som har uppmärkt det utan jag.

kollade lunar igår och såg att han hade sin födelsedag igår. jag pm:ade honom att fråga om det var sant men jag fick svaret idag asså nu är det en dag för sent men ändå!

hoppas att du hade en bra dag igår :D
JayBee
quote:
Originally posted by ScuL
heh det var ingen som har uppmärkt det utan jag.

kollade lunar igår och såg att han hade sin födelsedag igår. jag pm:ade honom att fråga om det var sant men jag fick svaret idag asså nu är det en dag för sent men ändå!

hoppas att du hade en bra dag igår :D
scul du glömde min födelsedag oxo! jag fyllde ju år samma dag som SWETA paintball och Devotion :D




GRATTIS BRODIN!
SWE_TRANCE
grattis mannen!
ScuL
quote:
Originally posted by JayBee
scul du glömde min födelsedag oxo! jag fyllde ju år samma dag som SWETA paintball och Devotion :D




det visste jag inte men det e inte mitt updrag lr? :) annars är det mest swe-ta mamma glorie som har uppmärksamheten att gratulera :D
kanske borde vi göra en swe-ta födelsedagskalender då ;)
Kongo_kim
grattis :clown:
St_Andrew
hehe såg det just oxå i klotterplanket... men GRATIIS IGEN! :p
JayBee
scul: jo det är faktist en bra ide! vi borde ha en födelse kalender för sweta :D
mindshooter
GRATTIS MANNEN :)
NooN
Grattis alla.
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
annars är det mest swe-ta mamma glorie som har uppmärksamheten att gratulera :D


:p :p :p :stongue: eller hur ;)

Grattis i efterskott då Daniel :) Äntligen 20 va? ;) Härligt...

reveal
gratulerar :)
Vizay
grattis daniel....alltid trevligt å fylla år eller hur? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement