return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מה ילד פלשתינאי חושב
View this Thread in Original format
Flotser
מאוד מאוד חשוב שתצפו בסרטון הבא

http://www.isratv.com/video/filmpmwadsl.asx

כל הקרדיט הולך ל
Izzy
שמצא את זה ופירסם בפורום של הפוליטיקה
DjChook
לא מאד חשוב שנצפה. כי אנחנו כבר יודעים


צריך שהעולם יצפה ! העולם יצפה ויבין
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
לא מאד חשוב שנצפה. כי אנחנו כבר יודעים


צריך שהעולם יצפה ! העולם יצפה ויבין


ראסמי!!!!
מעניין מה יגיבו על זה בפורום של הפוליטיקה....
DJ-Kreing^^
הפלשטינאי הזה מהפורום פוליטיקה הוא חתיכת אידיוט...

הוא אשכרה לא קולט שכל הפלשתינאים האלה מאחרים באיזה 100 שנה אחרי הציוויליזציה האנושית המערבית הנורמלית.

הילדים רוצים למות כי הם יגיעו לגן עדן, מזה השטויות האלה...
אין מה לעשות עד שהטכנולוגיה והגלובליזציה לא תמתן את הדת המזדיינת שלהם אין בכלל על מה לדבר איתם.

ואין בכלל טעם בלנסות לדחוף להם דמוקרטיה כי כל מה שהם מבינים זה כח, כמו שסדאם שלט בעירק והערבים שהתנגדו לו שם ישבו בשקט.

ככה צריך לשלוט בהם גם פה, עד שהם יתמתנו סוף סוף ויפסיקו להיות כאלה פנאטים דתיים...

הייתי כותב את זה בפורום פוליטיקה אבל אין לי זיין לתרגם את כל זה לאנגלית


:whip:
H.A.
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הפלשטינאי הזה מהפורום פוליטיקה הוא חתיכת אידיוט...

הוא אשכרה לא קולט שכל הפלשתינאים האלה מאחרים באיזה 100 שנה אחרי הציוויליזציה האנושית המערבית הנורמלית.

הילדים רוצים למות כי הם יגיעו לגן עדן, מזה השטויות האלה...
אין מה לעשות עד שהטכנולוגיה והגלובליזציה לא תמתן את הדת המזדיינת שלהם אין בכלל על מה לדבר איתם.

ואין בכלל טעם בלנסות לדחוף להם דמוקרטיה כי כל מה שהם מבינים זה כח, כמו שסדאם שלט בעירק והערבים שהתנגדו לו שם ישבו בשקט.

ככה צריך לשלוט בהם גם פה, עד שהם יתמתנו סוף סוף ויפסיקו להיות כאלה פנאטים דתיים...

הייתי כותב את זה בפורום פוליטיקה אבל אין לי זיין לתרגם את כל זה לאנגלית

:whip:


אבל אתה משכנע את השמוכנעים - לא ממש יעיל :rolleyes:
כאן כולנו יודעים את זה, אם אתה רוצה שיהיה לזה השפעה כן תתרגם את זה ותכתוב בפורום פוליטיקהץ...
Viber
עם כול הכבוד זה לא חידש לי כלום.
ולדעתי השאלה החשובה היא: למה לעזזל צריך פורום "פוליטיקה" בפורום שאמור לגעת רק בטראנס ובדברים חיוביים? למה אנשים מישראל או מאמריקה צריכים לראות כמה שונאים את המדינה שלהם כשהם הולכים לאיזה חלק בפורום??1;

דרך אגב אני מקווה מאוד שיש אנשים נורמלים גם בקנדה ולא רק ערבים אידיוטים כנו שיש בפורום פוליטיקה שם
:whip:


הנה 2 ציטוטים אהובים עליי מ2 אנשים שם
quote:
Originally posted by Cyrus King
Greedy Filthy Zionists!!!!


quote:
Originally posted by hardcore trancer
isnt that what all you jews do here???damn sheeps
itamarsan
quote:
Originally posted by Viber
עם כול הכבוד זה לא חידש לי כלום.
ולדעתי השאלה החשובה היא: למה לעזזל צריך פורום "פוליטיקה" בפורום שאמור לגעת רק בטראנס ובדברים חיוביים? למה אנשים מישראל או מאמריקה צריכים לראות כמה שונאים את המדינה שלהם כשהם הולכים לאיזה חלק בפורום??1;

דרך אגב אני מקווה מאוד שיש אנשים נורמלים גם בקנדה ולא רק ערבים אידיוטים כנו שיש בפורום פוליטיקה שם
:whip:


הנה 2 ציטוטים אהובים עליי מ2 אנשים שם

אתה כול כך צודק אחייי!!!!!!!!!
אבל אין מה לעשות ואנשים לא שומרים את היצרים לעצמם אז זה מה שקורה
הייפר זה מזכיר לי את הכיתה שלנו בשיעור חברה לא???
KrazyDJs
חברה חלאס עם הת'רדים של פוליטיקה..
נמאס כבר :\

אתם צריכים באמת לפרסם את זה במקום שלא מודעים לזה
כאן אני בטוח שכולם יודעים מה קורה, ושכולם מודעים לזה..

חלאס כבר נמאס..:\
Flotser
quote:
Originally posted by Viber
עם כול הכבוד זה לא חידש לי כלום.
ולדעתי השאלה החשובה היא: למה לעזזל צריך פורום "פוליטיקה" בפורום שאמור לגעת רק בטראנס ובדברים חיוביים? למה אנשים מישראל או מאמריקה צריכים לראות כמה שונאים את המדינה שלהם כשהם הולכים לאיזה חלק בפורום??1;
דרך אגב אני מקווה מאוד שיש אנשים נורמלים גם בקנדה ולא רק ערבים אידיוטים כנו שיש בפורום פוליטיקה שם
:whip:
הנה 2 ציטוטים אהובים עליי מ2 אנשים שם


יאללה אל תבלבל לי בביצים!

הפורום פוליטיקה הזה חשוב מאוד
זה לאנשים שמוכנים או רוצים לשמוע גם את מה שחושבים בעולם ולא רק את מה שהם שומעים בשכונה
אותי אישית כן מעניין מה חושב מישהו באירופה עלינו ואותי כן מעניין למצוא שמה הרבה מידע שבחיים לא הייתי נתקל בו, כולל הסרטון הזה
ומאוד מעניין אותי להכיר טוב טוב את כל הטיעונים של הערבים ולהצליח לסתור אותם בצורה הכי טובה
אם תמיד תחשוב שכולם שונאים אותך בלי צידוק אז תישאר עם ראש סגור בדיוק כמו אלה שציטטת.
אז נכון לפורום כזה נכנסים גם אנשים מפגרים ושטופי מוח כמו
hardcore trancer
(הוא מאיראן במקרה)
אבל להגיד לך תאמת וייבר, שמה לא רציתי להוציא מילה, אבל ראסמי בפורום פוליטיקה אם קוראים את ההודעות שלך אתה יוצא מזה ילד קטן, אנשים הרבה יותר יעריכו תגובה של סיירוס קינג מאשר את שלך, ככה זה, וזה לא כי אתה ישראלי.


quote:
Originally posted by KrazyDJs
חברה חלאס עם הת'רדים של פוליטיקה..
נמאס כבר :\

אתם צריכים באמת לפרסם את זה במקום שלא מודעים לזה
כאן אני בטוח שכולם יודעים מה קורה, ושכולם מודעים לזה..

חלאס כבר נמאס..:\


יאללה אפשר לחשוב כל יום נפתח פה טרד פוליטיקה??
סתם אתה כותב הודעה כדי להגיד משהו?

ברור שכולם בארץ יודעים שיש הסטה וכל החרא הזה
אני הייתי צריך לראות את זה בעיניים שלי כדי לראות כמה זה חמור.
ומה הקשר לפרסם את זה במקום שלא מודעים לזה, זה כבר פורסם בפורום פוליטיקה, ורציתי שגם אנשים פה יראו את זה,
אני בחיים שלי לא ראיתי את הדברים שראיתי בסרטון.
Viber
quote:
Originally posted by Flotser
יאללה אל תבלבל לי בביצים!

הפורום פוליטיקה הזה חשוב מאוד
זה לאנשים שמוכנים או רוצים לשמוע גם את מה שחושבים בעולם ולא רק את מה שהם שומעים בשכונה
אותי אישית כן מעניין מה חושב מישהו באירופה עלינו ואותי כן מעניין למצוא שמה הרבה מידע שבחיים לא הייתי נתקל בו, כולל הסרטון הזה
ומאוד מעניין אותי להכיר טוב טוב את כל הטיעונים של הערבים ולהצליח לסתור אותם בצורה הכי טובה
אם תמיד תחשוב שכולם שונאים אותך בלי צידוק אז תישאר עם ראש סגור בדיוק כמו אלה שציטטת.
אז נכון לפורום כזה נכנסים גם אנשים מפגרים ושטופי מוח כמו
hardcore trancer
(הוא מאיראן במקרה)
אבל להגיד לך תאמת וייבר, שמה לא רציתי להוציא מילה, אבל ראסמי בפורום פוליטיקה אם קוראים את ההודעות שלך אתה יוצא מזה ילד קטן, אנשים הרבה יותר יעריכו תגובה של סיירוס קינג מאשר את שלך, ככה זה, וזה לא כי אתה ישראלי.


דבר ראשון:רוב הזמן שאני נמצא שם אני לא רציני ובצדק לדעתי,כי שמתי לב שגם אם אתה נותן להם סתירה מצויינת ועובדתית הם יחזירו לך במשהו שלא קשור ולכן זה כמו לצעוק לחומה להפסיק להיות חומה,פשוט אין בזה טעם.
אני יודע את התעמולה הערבית מצויין תאמין לי וגם הדממגוגיה ההיפית של הקנדים והאירופים לא מחדשת לי כלום אני לא צריך שהם יספקו לי תירוץ בשביל ללמוד על סכסוך זה או אחר,אם זה יעניין אותי אני אלמד עליו לבד ודרך אגב אני גם קורא תגובות ערביות רשמיות לדברים כך שאני יודע מה שקר בזה ומה אמת.

ובכול מקרה אתה מפספס את הנקודה,אתה באמת רואה מקום לתעמולה ערבית ואידיוטית שאומרת שהישראלים הם לא מוסריים,רוצחים,גנבים יותר מכול עם אחר, בפורום של טראנס שאמור לחבר אנשים?
תבין אותי זה כמו לשים בית זונות בתוך כנסייה קתולית,זה פשוט טיפשי.

Ariels
quote:
Originally posted by Viber
זה כמו לשים בית זונות בתוך כנסייה קתולית


!!!!!!!!!!!!!!! מגניב
Izzy
quote:
Originally posted by Viber

ולדעתי השאלה החשובה היא: למה לעזזל צריך פורום "פוליטיקה" בפורום שאמור לגעת רק בטראנס ובדברים חיוביים? למה אנשים מישראל או מאמריקה צריכים לראות כמה שונאים את המדינה שלהם כשהם הולכים לאיזה חלק בפורום??1;


i think my yoepus answers your question best in a post he made earlier in the politics forum... maybe you can take something out of this...

quote:

I just wanted to address one issue here;

pointless debate. And indeed we all must concede we are pointlessly debating here. I have changed peoples views on somethings (perhaps that the Romans had the gauls invade them alongside the goths ) and other people have changed my view on many things here as well (I now like bagdahd bob for one). The net effect of this of course will probably be zero as well. So what, we change a few opinions here and there right? What's it all going to end in, probably nothing or very little on the world we live in.

But if you take that approach, whats the point of life? Your life will probably be meaningless and have no effect on the bearing of the earth. And lets say you become some rich and powerful very important leader. You are written about in all histories, so what have you done now? Who will remember you in 2000 years from now when all your work has been lost and made to dust? It doesn't matter, might as well just quit living now right...?

Well those that take the latter approach to life, probably take the same point to debate.

The secret to life is living it, debate is a part of living life. I debate here to practice my debating skills, to learn from other peoples views, to feel happy (and superior) at times, and to spend away many hours from my real responsibilities like homework.

So is the debate here completely meaningless, yes. But then again all debate is meaningless it is the perspective we look at it through. So what, we change the US president, your nader gets into control.. so what, will that change my life? Probably not, will it change yours, unlikely. Don't take such a cynical view.

Learn to enjoy and express.



but anyways, ya thanks for the support floster... it's nice to see some israelis in there everyonce in a while. and i must say your english has improved a lot since i first saw you post. :)

anyways just wanted to say Hi to all you ILTA's, i havent been in here in ages :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement