return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
"Tiesto's" - Reclames (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by sndh
Of zo hoorde ik Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape rmx)......Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord....dat hoort gewoon niet zoals tiesto's muziek te worden gebruikt....


Beetje jammer weer deze opmerking :rolleyes:
Valhalla
overhyped nummer, tiesto is in dus zelfs een van zijn slechtste nummers ook
MaGiK54
quote:
Originally posted by Jesse

Beetje jammer als je je herinnert dat ze bij Black-Hole zo prat op gingen dat ze bij de Magik serie (voor nr 4 ofzo) super verkochten zonder er reklame voor te maken.


Magik-serie is/was toch de best verkochte compilatie-serie zonder reclame.
Fkwebeman
tsja.. misschien wel zonde dat Traffic voor de achtergrond/reclame gebruikt wordt, maar waarom niet? iedereen kent het immers dus helpt dat zeker wel mee.. Het is vaak de top40 die bepaald wat voor muziek er op de reclame of in programma's gedraaid wordt en daar hoort traffic (helaas??) bij. Het is in feite niks anders dan Dido, Sting, U2 of Beyoncé als de muziek..
Vind het jammer genoeg niet een van zijn beste nummers ('los' klinkt het eigenlijk niks, moet gewoon in een setje) net zoals ik 643 zeker niet beter vond dan SubUrbantrain..
Het is wat de grote massa wil.
Ik vond het trouwens altijd al erg cool dat Olav Mol trance als muziek gebruikt voor zijn Formule1 programma.. 1,5 uur lang voorbeschouwingen met dance. beter toch?


@Magik54: IS.. :D
Jesse
quote:
Originally posted by MaGiK54
Magik-serie is/was toch de best verkochte compilatie-serie zonder reclame.


ik zou het niet weten, een dergelijke statement is nogal makkelijk te maken en lastig om te controleren als je de werkelijke verkoopcijfers niet kan achterhalen. Iedereen kan wel roepen dat een bepaalde compilatie het best verkoopt of een specifiek genre tot het best in zijn soort behoort.

Ik vind t verder allemaal best, tof nummer en heb de plaat ook allang. Tuurlijk gun ik het Tiesto + label (al het geld wat ze nu verdienen) maar het spoort alleen niet met de aanpak die ze hadden toen alles nog meer 'underground' was.
sndh
ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb verwoord. Wat ik bedoel is dat ik het jammer vind dat nummers als Mark Otten moeiteloos onder een 'Exclusief'-item worden gezet. Temeer omdat dat nummer gewoon totaal wegvalt, het is totaal verknipt tot alleen die gitaartonen, die zich eindeloos herhalen. Dat is zo jammer. Natuurlijk wil ik mezelf geen liefhebber noemen die alles alleen wil horen, maar het is op ze minst toch vervelend als je hoort dat een meesterwerkje een 'leuk deuntje' wordt genoemd door een nietszeggend veronicablondje....

Naja zo voelde ik me op dat moment, ach... rustig aan dames ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by sndh
ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb verwoord. Wat ik bedoel is dat ik het jammer vind dat nummers als Mark Otten moeiteloos onder een 'Exclusief'-item worden gezet. Temeer omdat dat nummer gewoon totaal wegvalt, het is totaal verknipt tot alleen die gitaartonen, die zich eindeloos herhalen. Dat is zo jammer. Natuurlijk wil ik mezelf geen liefhebber noemen die alles alleen wil horen, maar het is op ze minst toch vervelend als je hoort dat een meesterwerkje een 'leuk deuntje' wordt genoemd door een nietszeggend veronicablondje....

Naja zo voelde ik me op dat moment, ach... rustig aan dames ;)


Kan ik me ook wel in vinden hoor, in deze redenatie.
Das bv hetzelfde als een Van Gogh die bij een of andere bouwbedrijf in de bouwkeet komt te hangen..... Of een Ferrari die gebruikt wordt als boodschappenwagentje.
New Wave
Waarom? doekoes, bakken met doekoes.........thats it :)
jp
Ach gun die jongen ook wat euri's. Kan ie eindelijk wat fatsoenlijks kopen, in plaats van die vieze strakke t-shirtjes :p
Raymond
quote:
Originally posted by jp
Ach gun die jongen ook wat euri's. Kan ie eindelijk wat fatsoenlijks kopen, in plaats van die vieze strakke t-shirtjes :p

Het ergste is dat hij ze niet eens hoeft te kopen :D

moogwai
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Het is vaak de top40 die bepaald wat voor muziek er op de reclame of in programma's gedraaid wordt en daar hoort traffic (helaas??) bij. Het is in feite niks anders dan Dido, Sting, U2 of Beyoncé als de muziek..


idd.. en bovendien is Traffic eigenlijk het enigste 'dance' nummer wat echt in is. Ik bedoel onder een 'blits' spotje kun je moeilijk met een R&B track aankomen :D
arj1o1
quote:
Originally posted by moogwai
idd.. en bovendien is Traffic eigenlijk het enigste 'dance' nummer wat echt in is. Ik bedoel onder een 'blits' spotje kun je moeilijk met een R&B track aankomen :D


ze kunnen ook verde3r kijken dan de top40 het hoeft niet meteen bekend te zijn als het maar pakt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement