|
"Tiesto's" - Reclames
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Ik heb ff een vraagje:
Ik kijk niet echt veel tv, en nu had ik toevallig de hele middag de tv. aan staan en het valt me op dat ik "traffic" vandaag al onder 3 verschillende reclames voorbij heb horen komen.
Is dit nou puur toeval? of heeft de reclamewereld na Coca-Cola de smaak te pakken? |
|
|
| Djeebie |
Uiteraard geen toeval. Tiësto is hot, Traffic is van Tiësto en dus ook hot en dan is het een kleine stap naar het gebruik van Traffic als reclamemuziek.
Tiësto verkoopt gewoon goed op dit moment. En alles waar zijn naam aan verbonden is verkoopt dus ook goed. |
|
|
| Duke2003 |
| welke dan? ik weet alleen dat t bij 3fm "serious radio :p" zit |
|
|
| total woot |
| ik hoorde hem in een spotje van BNN, andere 2 ben ik ff kwijt.. |
|
|
| Duke2003 |
| quote: | Originally posted by total woot
ik hoorde hem in een spotje van BNN, andere 2 ben ik ff kwijt.. |
ehm... ik zei net al 3fm dus dan hebben we er al twee! |
|
|
| TranceFool |
| ik hoorde em net op Yorin bij een of andere survivalwedstrijd die binnenkort gaat beginnen |
|
|
| Ding Chavez |
| Hij verschijnt ook nog in tig programma's als achtergrond deuntje tijdens een of ander item. |
|
|
| sndh |
| nu vind ik tiesto in reclames tot daar aan toe, maar ik zapte langs VERONICA (lame...) en daar hoorde ik wel een heel bekend achtergrond muziekje....Ik schrok me kapot. Achter een stom stukje over een indianenstam of zo hoorde ik Mark Otten - Mushroom Therapy (Lightscape rmx)......Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord....dat hoort gewoon niet zoals tiesto's muziek te worden gebruikt.... |
|
|
| Jesse |
ook in de nieuwe editie van ID&T Magazine staat er een advertentie van Traffic in....halve pagina.
Vraag me toch echt af waarom...die single gaat als een trein, Tiesto krijgt bakken met geld voor alle stukjes die ze op tv uitzenden bij aankondigingen etc. Beetje jammer als je je herinnert dat ze bij Black-Hole zo prat op gingen dat ze bij de Magik serie (voor nr 4 ofzo) super verkochten zonder er reklame voor te maken. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by sndh
Dan kan je mij niet kwaaier krijgen, dat is nu typisch muziek dat alleen door liefhebbers mag worden gehoord.... |
Jij bent natuurlijk zo speciaal als liefhebber, die andere nerds mogen het natuurlijk helemaal niet luisteren, alleen het idee al hé?:rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
Jij bent natuurlijk zo speciaal als liefhebber, die andere nerds mogen het natuurlijk helemaal niet luisteren, alleen het idee al hé?:rolleyes: |
My thoughts exactly :) |
|
|
| arj1o1 |
| beetje heel erg overplayed imo |
|
|
|
|