return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
שלא תגידו שלא ידעתם.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
בא טוווווב טיאסטו בחנוכה ואז ארמין בינואר לפתוח את שנת 2004...

:eyes:
§chop¥
באמא שלכם בוא נארגן את
ferry corsten
armin van beuran (מאיפה לי לדעת איך קוראים לו)
tiesto
JOHAN GIELEN

באיצטדיון רמתגן ונארגן איזה מיניסנסישן.

בדוגרי הלייןאפ הזה לוקח את הלייןאפ של סנסישן וויט 2003

או שבקיצור...
טייסטו יותר טוב ממרקו וי:happy2:
TTman
quote:
Originally posted by Black-Dragon
שקט כבר!!!!!!!!
לאלוהים יש כבר תאריך ואלוהים הוא
ARMIN VAN BUUREN



נכון

אבל עדיין טיאסטו הוא האלוהים הראשי


ארמין זה המלאך שלו
:D

ארמין בשנה הזאת עשה התקדמות סוך הדרך
אבל אין מה לעשות שטיאסטו השנה עשה קונצרט שאי אפשר לתאר במילים
פשוט הדיג'יי הראשון בהיסטוריה שעושה את זה
nyana ואיך אפשר לשכוח את הדיסק

אבל כמו שאומרים

כל אחד באמונתו יחיה

אני מאמין בטיאסטו
TTman
quote:
Originally posted by §chop¥
armin van beuran (מאיפה לי לדעת איך קוראים לו)



ARMIN VAN BUUREN

ככה כותבים

תעשה חזרה על זה בבית

למה יום אחד הוא יהיה מספר אחד בעולם
ואתה אפילו לא תדע איך כותבים את השם שלו
:D
§chop¥
בדוגרי אנלא מבין מה כולם מתלהבים ממנו....
אני בכח הורדתי 150 מגה שלו ואת ההופעה שלו מהסנסיישן 2003 ועוד סט לייב של שעתיים ובכח!!!ישבתי ושמעתי וניסתי להבין.

מצטער לא הצלחתי.
יש לי את אותו סיפור עם G&D.....

אבל מה שכן.....

1)DANA
זה שם שיותר קל לרשום:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
TTman
quote:
Originally posted by §chop¥
בדוגרי אנלא מבין מה כולם מתלהבים ממנו....
אני בכח הורדתי 150 מגה שלו ואת ההופעה שלו מהסנסיישן 2003 ועוד סט לייב של שעתיים ובכח!!!ישבתי ושמעתי וניסתי להבין.

מצטער לא הצלחתי.
יש לי את אותו סיפור עם G&D.....

אבל מה שכן.....

1)DANA
זה שם שיותר קל לרשום:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:



אחי, גם אני התחלתי מהארד

הארד זאת האהבה הראשונה שלי
dj zenith !
lady dana
Scot Project !
Issac !

ועוד רבים וטובים

אבל סבבה אחי, תהנה מזה

אתה עוד תבין למה אנחנו אוהבים את ארמין, טיאסטו

Gabriel & Dresden !
איך אפשר לא לאהוב, איךךךךךךךךך ?

טוב אחי
בכל זאת
על טעם ועל ריח

אז תהנה
DJ_Yuval
Yoji Biomehanika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שולט

תארו לכם אם הוא היה עובד עם סקוט פרוג'קט איזה שילוב קטלני זה יכל להיות
ADiSH
הטראק הראשון שממש אהבתי היה
beam vs. cyrus - thunder in paradise (scot project remix)

עדיין שומע את זה לפעמים:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
Yoji Biomehanika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שולט

תארו לכם אם הוא היה עובד עם סקוט פרוג'קט איזה שילוב קטלני זה יכל להיות


חבל כי הוא כן עובד עם סקוט...:rolleyes:
§chop¥
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבל כי הוא כן עובד עם סקוט...:rolleyes:


דוגרי....

quote:
Originally posted by TTman
אתה עוד תבין למה אנחנו אוהבים את ארמין, טיאסטו


שמע,אני אוהב מאד את טיסטו ויש גם כאלו שהם לא הראד שאני אוהב
nyana,rain on me,the space between,sweet sorrow,warrior
ועוד
אבל ארמין....
לא מסוגל פשוט לאהוב...

משום מה יש לי את אותה בעיה עם כל הראשונים ברשימת מאה הדייג'יים הטובים
sash
paul van dyk
paul okenfold
carl cox
:( :( :( :( :( :( :(

Hell_Copter
אחי...
תשמע את
02-armin_van_buuren-burned_with_desire__rising_star_remix-mns
ותגיד לי שזה לא טראק ממש מדהים... אתה תתחבר לארמין...

ארמין יוצר חבל על הזמן ודי ג'יי עוד יותר חבל על הזמן!!

מה שכן... פה אנחנו לא מדברים על מי שיוצר יותר טוב...
אלא על מי שמדג'ה יותר טוב... וזה אומר בחירת טראקים ומיקסוס
אין ספק שארמין הוא מלך במיקסוסים שלו... והבחירת טראקים שלו מדהימה... לפחות מבחינתי
תתפלא אבל אני מעדיף טראקליסטים של ארמין על של טייסטו... כי טייסטו יותר נוגע בפרוג מאשר ארמין שאני פחות אוהב
קיצר... אל תסתכל לפי טראקים של טייסטו שאתה אוהב כדי להגיד שהוא תותח בתור די ג'יי.. כי זה לא קשור :)
§chop¥
צודק...
בוא נפריד שני דברים שונים
יוצר ומתקלט.
אין לי שום ספקקקק שבעולם שארמין מתקלט טוב
כל ה-
ASOT
שלו נחשבים כשיא המיקסוס ואני מבין את זה...
אבל מה? אין אני לא מצליח להבין את הטראקים שלו,לא אוהב את הסגנון שלו כלכך.
זה לא העניין של באסים או מהירות, אני מסוגל לשמוע דברים שהם יותר שקטים אבל גם הסטים של ארמין הם בסגנון שאני לא הכי מת עליו...
מה לעשות לא מתחבר....ולכן אני לא מקשיב לסטים שלו למרות שהוא ממקסס טוב.....

שמע על ריח אין טעם להתווכח ואני בטוח שניפגש שנינו בהופעה שלו כאן בארץ:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement