return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
שלא תגידו שלא ידעתם.... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by §chop¥
שמע על ריח אין טעם להתווכח ואני בטוח שניפגש שנינו בהופעה שלו כאן בארץ:D


בהנחה שאני לא יסגור את השבת הזאת אני יהיה שם!!!!
ולא אכפת לי אם אני יצטרך לרצוח מישהו בדרך אני יכנס!!! :)
§chop¥
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי...
תשמע את
02-armin_van_buuren-burned_with_desire__rising_star_remix-mns
ותגיד לי שזה לא טראק ממש מדהים... אתה תתחבר לארמין...


מוריד עכשיו
turbotrance
התותח עשה לה זה אפלוד....

אני גם מוריד את הסט שלו עם מארק שולץ
(הוא לא פסיכודלי?)
אגיב במהרה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by §chop¥
מוריד עכשיו
turbotrance
התותח עשה לה זה אפלוד....

אני גם מוריד את הסט שלו עם מארק שולץ
(הוא לא פסיכודלי?)
אגיב במהרה


הסט שלו עם מרקוס שולץ זה מ
ASOT
האחרון...
קודם ארמין ניגן שעתיים..
ואז מרקוס שולץ שעתיים...

ועד כמה שאני יודע מרקוס שולץ מנגן פרוגרסיב כזה...
Sm0keMachine
אני מסכים עם ידידי המכור
TTman !

באמת איך אפשר שלא לאהוב את גבריאל ודרסדן..!?
הם פשוט תותחים!..יש לי את כל הקטעים שלהם אני חושב וכל אחד יצירת מופת
(אולי חוץ מאיזה רמיקס שהם עשו לניו-אורדר) :D


אפילו חלק מהחברים שלי שלא אוהבים מוזיקה אלקטרונית בכלל חולים על ביוטיפול טינגס וכל הזמן מבקשים ממני שאני יצרוב להם את זה :)
TTman
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני מסכים עם ידידי המכור
TTman !

באמת איך אפשר שלא לאהוב את גבריאל ודרסדן..!?
הם פשוט תותחים!..יש לי את כל הקטעים שלהם אני חושב וכל אחד יצירת מופת
(אולי חוץ מאיזה רמיקס שהם עשו לניו-אורדר) :D


אפילו חלק מהחברים שלי שלא אוהבים מוזיקה אלקטרונית בכלל חולים על ביוטיפול טינגס וכל הזמן מבקשים ממני שאני יצרוב להם את זה :)



ראסמי ככה

יש לי חבר שרק בזכות גבריאל ודרסדן התחיל לאהוב את כל הקטע של המוזיקה


תמיד כשהוא היה נכנס לאוטו, לא משנה לאן היינו נוסעים
ישר הוא היה אומר לי
שים ניינה, כי היה שם את אנדאין

הוא מכור לטראק הזה
כמו שצריך
;) ;) ;)
§chop¥
שמעו, כל אחד והחברים שלו....

חברים שלי נוסעים באוטו ושמים
HARDCORE WILL NEVER DIE !!!!
שזה הארד כזה זול אבל חמוד....
DjChook
מה זול בו בדיוק ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by §chop¥
מוריד עכשיו
turbotrance
התותח עשה לה זה אפלוד....

אני גם מוריד את הסט שלו עם מארק שולץ
(הוא לא פסיכודלי?)
אגיב במהרה


נו יאללה... אמרתי שתגיב במהרה... אני עדיין מחכה לתגובה :)

יוווו איך אני מקווה שאני יחזור הביתה לפרי!!
זה יהיה משובח!!!
§chop¥
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נו יאללה... אמרתי שתגיב במהרה... אני עדיין מחכה לתגובה :)

יוווו איך אני מקווה שאני יחזור הביתה לפרי!!
זה יהיה משובח!!!


שמע זה כבר בפלייליסט שלי אבל כל פעם שאני מפעיל את הווינאפ אני נעצר על הדיסק של פרי קורסטן ואני לא מצליח להעביר שיר:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

הבן אדם פשוט תו-תח:mad:
KosmiK-G8
בוינה
כוס אמק אני עוד 3 חודש 21

זה הזמן לארגן לעצמי כניסה לדבריםן כאלה

אסור להחמיץ את פרי
במיוחד לא עכשיו (בדרך כלל בשנים האחרונות רוב השחרורים החדשים שלו מופיעים בסוף שנה ותחילת שנה חדשה אולי הוא ידגם אותנו באיזה השמעת בכורה:))


ולגבי יוהן חילן איזה פיצוץ...
עוד משהו שאני חייב לעצמי


ארמין אין מה להגיד


מספר אחד בעולם בתקלוט מבחינתי

הוא וחילן מבחנית בחירת טראקים פוגעים בול לטעם שלי

DJ_Yuval
אני לא יודע למה אבל פאול ואן דיק הכי מתחבר אלי בסטים שלו
בטראקים שהוא בוחר, במיקסינג.. פשוט מת עליו
וזה תמיד היה ככה
רק בחודשים האחרונים אני שומע את הסטים שלו עם בדיוק אותם טראקים רק בסדר שונה
זה כבר נהיה מעצבן
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
אני לא יודע למה אבל פאול ואן דיק הכי מתחבר אלי בסטים שלו
בטראקים שהוא בוחר, במיקסינג.. פשוט מת עליו
וזה תמיד היה ככה
רק בחודשים האחרונים אני שומע את הסטים שלו עם בדיוק אותם טראקים רק בסדר שונה
זה כבר נהיה מעצבן


יש קבוצה של אומנים כמו פול ואן דייק טיאסטוועוד שלא עולים לי עכשיו בראש שאני אוהב את המיקסוס שלהם אבל אני פחות אוהב את בחירת הטראקים שלהם...
אם פי וי די יגיע לארץ אין ספק שזה יהיה מדהים מבחינתי....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement