|
טיאסטו יהודי ;)
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
או מה זה המגן דויד הזה :haha: |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
או מה זה המגן דויד הזה :haha: |
מתחנף לקהל! (זו תמונה מהארץ, לא?) חחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Rising |
מה אתה דפוק?
המגן דוד זה פרט שולי....הוא בדיוק בא לשים תפילין |
|
|
| Hell_Copter |
| רק שלא בטעות הוא התכוון לשים את הסמל של כת השטן ויצא לו זה? :nervous: |
|
|
| -CosmicFire- |
זאת החולצה שהוא שם בניצנים נדמה לי לא בטוח משהו כזה
או בגני התערוכה |
|
|
| Segev |
| אני בטוח שעם זה היה שלו זה היה איזה 140 אלף קרט בטח משהו נתן לו שישים את זה:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Segev
אני בטוח שעם זה היה שלו זה היה איזה 140 אלף קרט בטח משהו נתן לו שישים את זה:D |
הסבר באמת יותר הגיוני |
|
|
| Hell_Copter |
לפי המאבטח עם הוסט הירוק זוהר שמאחורה...
אני מניח שזה מהארץ... וזה לא היה בגני התערוכה אז סביר להניח שזה מניצנים... |
|
|
| TTman |
חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה צחוקים
הכי נראה לי שמישהו עשה עבודה טובה בפוטושופ
:D |
|
|
| coby |
| כן לא שמעתם טיאסטו חזר בתשובה |
|
|
| eXeTik |
 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
|
באתי לשאול מאיפה התמונה הזאת מוכרת לי...
אבל כשאני רואה את הלינק אני מבין... :rolleyes: |
|
|
|
|