|
TranceXtion
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
Feestje in Nieuwegein.. komende zaterdag. ziet er best wel groot uit, met sponsors als veronica. kaartverkoop via ticketbox. 35 euro
line-up:
joop,
rank 1,
astrid,
cor fijneman
dj jurgen
dj jean
ok ok, beetje veredelde trance energy, maar ik ga wel ff kijken. is toch in de buurt. en misschiel draait jean wel 1 leuke plaat ofzo.
site: www.trancextion.nl |
|
|
| SnuggLe |
Hoeveel man kunnen er in?
35 euro is best veel.
Jean draait hier ook in de Asta de komende week dacht ik.
Feest heet Red Light District. Das wel een naam voor Jean ja.
En verder laat ik me over dit feest niet uit, niet mijn muziek, thats enough. Het beroepszeiken laat ik aan Tim over :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En verder laat ik me over dit feest niet uit, niet mijn muziek, thats enough. Het beroepszeiken laat ik aan Tim over :p |
Ik laat me er wel over uit, wat een schande zeg € 35,00 vragen voor zo'n bagger line-up. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik laat me er wel over uit, wat een schande zeg € 35,00 vragen voor zo'n bagger line-up. |
Nou, nooit gedacht dat ik dit zou doen, maar komtie:
Dat vind ik bull, dit is toch wel de creme de la creme van de (hoe druk ik het net uit?) 'makkelijk in het gehoor liggende bekende trance'. Dus dan mag je daar best 35 euro voor vragen vind ik zo. |
|
|
| Freezel |
Hehe, dit is 5 minuten lopen voor mij :D
Of ik ga weet ik nog niet. Kaartverkoop loopt helemaal niet volgens mij, dus ik denk dat ik 's avonds wel aan de deur ga kijken of ik goedkoop naar binnen kan :D |
|
|
| ahp2002 |
er kunnen 7000 man, en volgens mij is de aankleding wel mooi in Egyptische stijl. Het is absoluut geen revolutionair feest, maar zo´n beetje het enige op trance gebied wat er in utrecht te beleven is. dus mja..
astrid draait echt wel lekker meestal. rank 1 sets zullen ook wel ok zijn. wat voor stijl draait Joop eigenlijk? |
|
|
| magrec |
Jezus wat een prijs zeg.
Schandalig. |
|
|
| magrec |
7000 man a 35 pleuro...= 245.000 euro
maar goed hun break-even zalwel op 1000 liggen denk ik. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, nooit gedacht dat ik dit zou doen, maar komtie:
Dat vind ik bull, dit is toch wel de creme de la creme van de (hoe druk ik het net uit?) 'makkelijk in het gehoor liggende bekende trance'. Dus dan mag je daar best 35 euro voor vragen vind ik zo. |
Moet ik dit als een sarcastisch repley opvatten :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het beroepszeiken laat ik aan Tim over :p |
Snuggle beetje moeite om je in te houden? :p je ben nog steeds Mod toch
beetje goeie voorbeeld geven he :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Moet ik dit als een sarcastisch repley opvatten :D |
Nee, dit was echt 100% serieus. |
|
|
|
|