|
Online Games
|
View this Thread in Original format
| Tall21 |
| Zie het als een soort verlengde op de thread van favoriete games, maar ik vroeg me af welke online games jullie spelen. Ik ben zelf sinds een paar maanden 'Day of Defeat' aan het spelen. Zijn er nog andere TA's die dat ook spelen of ben ik hier de enige? Counter Strike zal wel wat populairder zijn... |
|
|
| Optimus |
| ik speelde voorheen America's Army best vaak. Nu heb ik Halo en Call of Duty, alleen daar kan ik alleen spelen op dracked servers, en daar zijn er erg weinig van:sadgreen: |
|
|
| BaRTeZ |
singeplayer Call of Duty was heel gaaf, maar helaas te kort, MP vind ik wat minder. FIFA 2004 is ruk, alleen online is wel grappig, af en toe een potje is leuk.
Battlefield was lange tijd een blijvertje, maar das ook over. Wachten op nieuwe coole MP games :) |
|
|
| eieregooie |
Soldier Of Fortune II
r0xX :D |
|
|
| Flippe |
Speelde eerst altijd Counter-Strike, nu niet meer, is helemaal verneukt met die nieuwere versie's.
Daarvoor nog een tijdje UT gespeeld, maar begon ook te vervelenen.
Nu speel ik bijna geen games meer. |
|
|
| arj1o1 |
| speelde eerst altijd mohaa maar die doet het nu niet meer |
|
|
| Chicane |
  



Zoals ze ziet speel ik alleen maar PlanetSide, straks misschien Call Of Duty, maar ik vond dat spel niet echt te boeiend. PlanetSide schopt kont keihard. Check www.planetside.com |
|
|
| basd |

www.miniclip.com
Verder niks online ofzo, af en toe FIFA (moet 04 nog uitproberen, maar dat gaat hier toch niet) |
|
|
| MennoB |
Ik zit, als ik speel, alleen maar op Spele.nl, Gamenu.nl en Lapoo.nl. Dit zijn alleen maar van die korte spellen.
Maar waar kun je al die andere spellen spelen die jullie dan allemaal spelen? |
|
|
| Remy D |
| Speel op het moment SSX 3 online. :D |
|
|
| Original |
| quote: | | Speel op het moment SSX 3 online |
Gisteravond ff gespeeld bij een maat van me, wat een Masterlijk spel :D
Ga zelf binnekort denk ik dat online geval voor de ps2 aanschaffen. weet alleen nog niet met welk spel. |
|
|
|
|