return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
A State Of Trance Plannen
View this Thread in Original format
BaRTeZ
Afgelopen week in de #ARMIND chat tijdens ASOT:

[21:48:02] Armin_IDT: when is next ASOT party? @ 125? 150? 200? 250? :)
[21:48:26] bartez: whenever you want really. I dunno. We could do it weekly?
[21:48:42] Armin_IDT: good idea! everyweek live on bloomingdale :)
[21:48:59] ID&T have big plans... seriously ... it could happen

Dat zou erg cool zijn zeg. Elke week live in Bloomingdale, of elke week op een andere locatie.

Leuk als je elke week weer dezelfde trancefans ziet, van bijvoorbeeld TA. Nadeel is wel dat het snel gaat vervelen lijkt me. Het geweldige gevoel die ik (en vele andere) hebben overgehouden aan ASOT100 (ondergaande zon, aan zee, geweldige toko) word dan snel teniet gedaan.
eieregooie
Pfff... ik moet iedere donderdagavond werken :S Maja... als zoiets doorgaat moet ik misschien de donderdag maar inruilen voor een andere dag :D
arj1o1
kunnen ze beter omde 50 doen dan dan houd het iets speciaals
arj1o1
kunnen ze beter omde 50 doen dan dan houd het iets speciaals
MaGiK54
quote:
Originally posted by arj1o1
kunnen ze beter omde 50 doen dan dan houd het iets speciaals


Om de 25 lijkt me beter, dan isset twee keer per jaar, lijkt me meer als voldoende.

Maar plannen zien er strak uit, lang leve Armin.
sndh
asot 100 was echt geweldig...idd mooie toko, die ondergaande zon, en gewoon kunnen praten met iedereen:D

2 x in het jaar is denk ik wel genoeg, om de 25 of zo. Of alle XXL shows in bloomingdale...naja dat wordt wel veel :)

gelukkig woon ik 10 km verderop :P:P
MennoB
Goed idee!!

Maarja, 2 keer in het jaar is wat mij betreft beter :) . Maar als ze elke XXl doen vind ik het ook wel goed, zie je teminste niet elke keer Armin alleen :D .
Remy D
Gewoon iedere week, de zomer is relatief kort en als je dan zo'n mooie zomer heb als dit jaar is het toch SUPER als Armin iedere week zijn show op het strand doet. Daar gaat dan echt niks speciaals vanaf. Want het word echt dan niet iedere week zo'n ASOT 100 show. Maar als ik daar lekker in het zonnetje een biertje zit te drinken en Armin staat live zijn show te doen daar is alleen maar SUPER!! Daar is het zomer voor en dat begrijpt ID&T en Armin dus wel maar de rukkers hier weer niet. Jammer
MennoB
JIj het het alleen over de zomer. In de zomer lijkt het me wel weer beter om het elke week te doen, maar in de winter...
Remy D
quote:
Originally posted by MennoB
JIj het het alleen over de zomer. In de zomer lijkt het me wel weer beter om het elke week te doen, maar in de winter...

Het ging toch om Bloomingdalen en die ligt 's winters opgeslagen in keten. Daarom ging ik alleen van de zomer uit.

Robert
ik hoorde een paar maanden terug ook bij ID&T dat ze wat plannen hadden. klonk allemaal wel leuk, mag er alleen niks over zeggen, sorry :/
BaRTeZ
ahh tipje van de sluier? of een hint? ;)

jk ;p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement