|
Gielen till Sthlm igen! :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
"-tjenare gaylen, fan det var skitkul i sverige du borde oxo lira där
- Tjena MarcOff va snickelidum snackar du om, jag har ju redan lirat där två gånger så jag veeeet dom e bra lenn...
-Åhh fan... här har man koll... "
:toothless :tongue2 |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
"-tjenare gaylen, fan det var skitkul i sverige du borde oxo lira där
- Tjena MarcOff va snickelidum snackar du om, jag har ju redan lirat där två gånger så jag veeeet dom e bra lenn...
-Åhh fan... här har man koll... "
:toothless :tongue2 | haha din jävla gangster! jag menade mondaybar :P klart jag vet att han varit i sverige, han var på fokused scandinavian tour och midway jönköping :) så dum e jag inte :P |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
"-tjenare gaylen, fan det var skitkul i sverige du borde oxo lira där
- Tjena MarcOff va snickelidum snackar du om, jag har ju redan lirat där två gånger så jag veeeet dom e bra lenn...
-Åhh fan... här har man koll... "
:toothless :tongue2 |
hahahahahaha... ska börja säga snickelidum nu.. hahahaha
rå skönt ord ju |
|
|
| RebeL9 |
| tja sveriges fjortiselit fick väl inte nog av hans usla mixande på Midway så de krävde väl att han skulle köra 4 timmar till :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by RebeL9
tja sveriges fjortiselit fick väl inte nog av hans usla mixande på Midway så de krävde väl att han skulle köra 4 timmar till :) |
haha, återigen ett "hårt" uttalande från the one and only RebeL9:p |
|
|
| staz |
| otroligt vilken skillnad i folks attityder nu gentemot kring fokused spelningen.. innan fokused var det WOW GIELEn.. och efter WOW GIELEN ÄGDE TIESTO.. nu låter det på folk som om gielen är dj ötzi lr nåt.. :p |
|
|
| JayBee |
| staz: jag håller med. fan hans fans har verkligen krympt på senaste. i alla fall i sverige :P fan för bara 6 måndaer sen kommer jag ihåg att folk hadde en helt annan attityd till honom men nu verkar allt fler dissa honom. men vet inte själv vart jag står jag har ju inte själv sett honom vara snobbig eller mixa sönder eller spela samma låt för länge eller nått sånt :) allt jag vet är att de liftoffs som jag hört kicks ass :) men men vi får väl se vad som händer på mondaybar, jag är lätt där och följer upp i alla fall :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by staz
otroligt vilken skillnad i folks attityder nu gentemot kring fokused spelningen.. innan fokused var det WOW GIELEn.. och efter WOW GIELEN ÄGDE TIESTO.. nu låter det på folk som om gielen är dj ötzi lr nåt.. :p |
efter midway så blev han ju typ det... han va ju nästan värdelös.. ok.. lite att ta i kanske.. han spelade en del bra låtar o så såklart, men hans jävla lekande o scratchande o skit...
blev hel lack på honom |
|
|
| Ferren |
| Fjortiselit? Vad bra man kan utrycka sig under en diskussion. |
|
|
| RebeL9 |
den enkla förklaringen till varför hans fanskara har krympt är väl att han kanske inte nådde upp till deras förväntningar på Midway? Så uselt som han mixade. En polare berättade att han blev glad när Gielen körde loss The Beauty of silence och tänkte "ja äntligen en bra låt" men kort därefter scratchade han sönder låten.
Inte speciellt kul :E
Att han har 10 års erfarenhet av DJing kan också vara svårt att tro så ofta som han gör fel vid beatmixningen. 5 sekunders övergångar :whip: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by RebeL9
den enkla förklaringen till varför hans fanskara har krympt är väl att han kanske inte nådde upp till deras förväntningar på Midway? Så uselt som han mixade. En polare berättade att han blev glad när Gielen körde loss The Beauty of silence och tänkte "ja äntligen en bra låt" men kort därefter scratchade han sönder låten.
Inte speciellt kul :E
Att han har 10 års erfarenhet av DJing kan också vara svårt att tro så ofta som han gör fel vid beatmixningen. 5 sekunders övergångar :whip: | men han var rätt så dragen då eller? |
|
|
| NooN |
| Har jag tid och är hemma ska jag nog glida dit. |
|
|
|
|