Frågor ni vill ställa Ferry Skorsten
|
View this Thread in Original format
mindshooter |
Jag ska mail-intervjua honom inom kort för Tranceclubber och tänkte att ni kanske har några frågor som skulle passa bra :) Får se vad jag tar med... |
|
|
dbl |
fråga honom om han har nån het syrra som jag kan få dejta :p |
|
|
JayBee |
några självklara frågor skulle självklart vara om han hänger på TA och vad han tycker om det
en annan är oxo vad han tycker om sverige :)
sen det självklara som jag antar att du frågar honom ändå, typ hur hans karriär tog fart osv.. |
|
|
swe_Trancer |
fråga hur han tror framtiden ser ut.
säg att vi älskar honom:D |
|
|
swe_Trancer |
quote: | Originally posted by n0bben-
"ska du sluta producera låtar med det där förfärliga electro-inspirerade ljudet" ? :D
|
ska han sluta göra trance eller?:sadgreen:
har hört liknande rykte från annat håll...
:nervous: |
|
|
mindshooter |
Ok 50% konstruktiva frågor...ungefär det jag räknat med :p
Jaybee: Kan inte fråga vad han tycker om TA när jag gör en intervju åt TC.
Några av dom seriösa frågot ni langat fram här lär komma med :) |
|
|
dbl |
quote: | Originally posted by mindshooter
Ok 50% konstruktiva frågor...ungefär det jag räknat med :p
Jaybee: Kan inte fråga vad han tycker om TA när jag gör en intervju åt TC.
Några av dom seriösa frågot ni langat fram här lär komma med :) |
så min kommer med då :gsmile:
:crazy: |
|
|
reveal |
Hälsa från mig och Steve, och fråga när vi ska festa nästa gång ;)
Ni som är intresserade kan ju läsa lite här http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=104901 ;) Finns lite frågor som redan är ställda tex :p (Observera min felstavning på "Kid Vicious" Steve :p) |
|
|
toka |
Mindshooter: En fråga du utan tvekan måste ställa till Ferry Corsten::
När släpps nya Gouryella låten och Gouryella albumet? Titelnamn och kanske lite info om de båda skulle vara fint oxo att få reda på om han nu avslöjar så mycket:)
//toka |
|
|
RebeL9 |
fråga var den där balla infödingen som var med i deras videos tog vägen. Han som var så söt med sin Tsunami-bandana runt pannan.
WE WANT HIM BACK!
Sen kan du uppmana honom att inte använda sig av några vocals i nästa Gouryellalåt :D |
|
|
SteveTranz4ever |
quote: | Originally posted by reveal
Hälsa från mig och Steve, och fråga när vi ska festa nästa gång ;)
Ni som är intresserade kan ju läsa lite här http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=104901 ;) Finns lite frågor som redan är ställda tex :p (Observera min felstavning på "Kid Vicious" Steve :p) | Tacka igen för Mintu shotten å fråga när vi får bjuda igen ;)
Fråga om han e sugen på Sverige igen :)
 |
|
|
JayBee |
fråga honom vart han fått sin stil ifrån, vart han fått sin inspiration ifrån och vilken/vilka är hans favvo DJ's.
|
|
|
|
|