return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צריך עזרה - פרטים על דיג'יי ויק
View this Thread in Original format
ronsh
אני צריך פרטים על דיג'יי ויק..
Dj Vic
והמקום היחיד שמצאתי היה אתר לילה..
מי שיכול לעזור לי אני ממש ישמח
Biondo
תשאל שאלות ספציפיות ונענה לך
Hell_Copter
שמו האמיתי הוא ויקטור אלמוזלינו והוא נולד בשנת 1976
הוא גדל בירוחם עד שעבר לתל אביב בשנת 1997
הפך להיות הרזידנט של הדום בשנת 2002 ומנגן שם מדי יום שבת עד עצם היום הזה..
בנוסף הוא ניגן בעוד מועדונים כמו הגת רימון, קו מילניום, טי אל וי, מוב, תכלת ועוד...
בעיקר מנגן מה שאומרים לו או דאנסים עד טראנסים... תלוי מי מנגן איתו
Biondo
חחח איזה מטורף
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמו האמיתי הוא ויקטור אלמוזלינו והוא נולד בשנת 1976
הוא גדל בירוחם עד שעבר לתל אביב בשנת 1997
הפך להיות הרזידנט של הדום בשנת 2002 ומנגן שם מדי יום שבת עד עצם היום הזה..
בנוסף הוא ניגן בעוד מועדונים כמו הגת רימון, קו מילניום, טי אל וי, מוב, תכלת ועוד...
בעיקר מנגן מה שאומרים לו או דאנסים עד טראנסים... תלוי מי מנגן איתו



אתה יכול להיות יותר ספציפי רועי..?
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אתה יכול להיות יותר ספציפי רועי..?
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


מה אתה עוד רוצה לדעת? :p
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה עוד רוצה לדעת? :p

מתי הוא הזדיין פעם ראשונה ועם מי?

איפה הוא שירת בצבא.?
מה המידת נעליים שלו?
איך קראו למורה שלו בכיתה י
ולמה לעזאזל הוא חושב שהטראק שלו עם דנה אינטרנשיונל היה שווה שאני יבזבז את זמן ההורדה שלו?????????????
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מתי הוא הזדיין פעם ראשונה ועם מי?

איפה הוא שירת בצבא.?
מה המידת נעליים שלו?
איך קראו למורה שלו בכיתה י
ולמה לעזאזל הוא חושב שהטראק שלו עם דנה אינטרנשיונל היה שווה שאני יבזבז את זמן ההורדה שלו?????????????


אני מאמין שהוא הזדיין פעם ראשונה בגיל 17 וחצי עם אושרת הנגיד מדימונה
הוא שירת בגולני והיה אחראי על הפק"ל חרא כל הזמן... אתם יודעים... במארבים כולם חרבנו לתוך שקית והוא לקח את כל השקיות האלה..
מידת הנעליים שלו היא 44
למורה שלו אין לי מושג איך קוראים... וואלה גם לא מעניין אותי
והטראק שלו עם דנה דווקא חמוד
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מאמין שהוא הזדיין פעם ראשונה בגיל 17 וחצי עם אושרת הנגיד מדימונה
הוא שירת בגולני והיה אחראי על הפק"ל חרא כל הזמן... אתם יודעים... במארבים כולם חרבנו לתוך שקית והוא לקח את כל השקיות האלה..
מידת הנעליים שלו היא 44
למורה שלו אין לי מושג איך קוראים... וואלה גם לא מעניין אותי
והטראק שלו עם דנה דווקא חמוד


דנה אינטרנשיונל מעצבנת בטראק
נקודה
והטראק שווה לתחת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
דנה אינטרנשיונל מעצבנת בטראק
נקודה
והטראק שווה לתחת


אולי לשמיעה סתם ככה אתה לא נהנה...
אבל במסיבה זה שולט!!
ואני אומר לך מנסיון... למה זה מקפיץ במסיבה חבל על הזמן

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אולי לשמיעה סתם ככה אתה לא נהנה...
אבל במסיבה זה שולט!!
ואני אומר לך מנסיון... למה זה מקפיץ במסיבה חבל על הזמן



אז מה.??

אתה רוצה לשמוע טראקים מקפיצים.??
זה החזון של אנשים פה..??
וואלה אתה אחד האחרונים שציפיתי לשמוע ממנו את זה...

הטראק חסר עמוד שדרה
הווקאל מעצבן
וגם ראפ מסתבר מצליח להקפיץ לא מעט אנשים

אני ממש לא מסתפק בטיפת הזבל הזאת
ואם אני שומע תחרא הזה במועדון אני פשוט הולך לשתות
לא מוכן לרקוד לצלילי ההומו לסבית הזאת צועקת כשברקע יש ביטים גרועים במקרה הטוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אז מה.??

אתה רוצה לשמוע טראקים מקפיצים.??
זה החזון של אנשים פה..??
וואלה אתה אחד האחרונים שציפיתי לשמוע ממנו את זה...

הטראק חסר עמוד שדרה
הווקאל מעצבן
וגם ראפ מסתבר מצליח להקפיץ לא מעט אנשים

אני ממש לא מסתפק בטיפת הזבל הזאת
ואם אני שומע תחרא הזה במועדון אני פשוט הולך לשתות
לא מוכן לרקוד לצלילי ההומו לסבית הזאת צועקת כשברקע יש ביטים גרועים במקרה הטוב


יודע מה אחי...
אני ממש לא מסכים איתך
אני חושב שהטראק עצמו חמוד למדי ומה לעשות... אם אתה לא אוהב זה בעיה שלך...
אבל אני נהנה לשמוע את זה ... בעיקר במסיבה שכיף לרקוד לזה... זה הכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement