|
Kill Bill !!!!! fuckin awesome!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
בתאכל"ס אני מת לראות שר הטבעות 3 בגלל המשחק
LOTR:ROTK
משחק ענק..
הביא לי תחשק :D |
|
|
| MasterP |
אחד הסרטים החזקים ללא ספק
הדם בסרט משפריץ כאילו אין מחר אבל זה רק גורם לקהל לצעוק:
"אוווווו האאאאא"
וכאלו.
עלילה סבבה (אך צפוייה כמו שנאמר)
מוזיקה בסט
קטעי מלחמה סבבה ביותר
זה כמו שילוב של נמר דרקון ומטריקס
אהבתי בסרט איך שהעלילה מתפתחת בצורה לא שגרתית אתה מקבל כל הזמן חלקים חלקים ולא רציפים מה שגורם לך לחשוב קצת לחבר אותם
סה"כ סרט 9 מתוך 10 |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי קודם ארץ נהדרת... תכנית אדירה
קיצר עשו שם ביקורת על הסרט להרוג את ביל...
אמרו שם שזה סרט עם סוף מאוד צפוי
אז קיציס שאל את המבקרים למה הוא צפוי?
אז הם ענו לו: כי הורגים את ביל
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
ואאייייי היה גדול אתמול הקטע הזה!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
לא הבנתי למה אתה אומר שהוא צפוי
דווקא הסוף סוף סוף של הסרט ממש לא היה צפוי
ועוד לא ראית את 2 אז ככה שתכלס אי אפשר להגיד כלום עדיין |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא הבנתי למה אתה אומר שהוא צפוי
דווקא הסוף סוף סוף של הסרט ממש לא היה צפוי
ועוד לא ראית את 2 אז ככה שתכלס אי אפשר להגיד כלום עדיין |
ברור אבל אני בטוח שבסוף של השני יהיה מה שיהיה ביל ימות
אז העלילה צפויה. מה שקורה בדרך יכול להשתנות אבל הסוף של הדרך כבר ידוע |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by MasterP
ברור אבל אני בטוח שבסוף של השני יהיה מה שיהיה ביל ימות
אז העלילה צפויה. מה שקורה בדרך יכול להשתנות אבל הסוף של הדרך כבר ידוע |
אני לא הייתי סומך על זה
אנחנו מדברים פה על טרנטינו...
3 שעות וחצי סרט רק בשביל שבסוף ביל ימות.?
או שבסוף ביל ימות אבל יהיה איזה שהוא מפנה שיגרום למוות הזה להצטייר אחרת
או שטרנטינו לא יהרוג אותו
הוא מקורי מדי בשביל זה... |
|
|
| DjChook |
אל תדאגו לו
גם מהסרט השני כולנו ניצא עם פה פעור |
|
|
| yahel222 |
לא ראיתי אבל אני מתכוון בקרוב
טרנטינו ענק
חבל שיש לו רק 4 סרטים (זה הרביעי) |
|
|
| DjChook |
| באמת ? אתה הראשון שמזכיר את זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא הבנתי למה אתה אומר שהוא צפוי
דווקא הסוף סוף סוף של הסרט ממש לא היה צפוי
|
חחחחח חשבתי שראית ארץ נהדרת?
זה היה גדול הקטע שהם עשו על זה
וגם על ההופעה של משינה
"כל הזמן מישהו על ידי אמר בהופעה לא מצחיק, לא מצחיק"
"זה הייתי אני"
חחחחחח |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
באמת ? אתה הראשון שמזכיר את זה |
כלבי אשמורת
ספרות זולה
להרוג את ביל
ועוד אחד לא זוכר מה השם
ופה ושם היו כמה סרטים שהוא ביים סצינה אחת
ולפעמים גם הוא משחק באיזה סצינה
וזהו |
|
|
| Scorchio |
הסצינה היחידה שהוא שיחק בה אי פעם זה בהתחלה של כלבי אשמורת שכולם יושבים במסעדה ומדברים
ואחרי זה רואים אותו מתנגש עם האוטו אחרי שהוא קיבל כדור לראש |
|
|
|
|