return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Kill Bill !!!!! fuckin awesome!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
בתאכל"ס אני מת לראות שר הטבעות 3 בגלל המשחק
LOTR:ROTK
משחק ענק..
הביא לי תחשק :D
MasterP
אחד הסרטים החזקים ללא ספק

הדם בסרט משפריץ כאילו אין מחר אבל זה רק גורם לקהל לצעוק:
"אוווווו האאאאא"
וכאלו.
עלילה סבבה (אך צפוייה כמו שנאמר)
מוזיקה בסט
קטעי מלחמה סבבה ביותר
זה כמו שילוב של נמר דרקון ומטריקס

אהבתי בסרט איך שהעלילה מתפתחת בצורה לא שגרתית אתה מקבל כל הזמן חלקים חלקים ולא רציפים מה שגורם לך לחשוב קצת לחבר אותם

סה"כ סרט 9 מתוך 10
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי קודם ארץ נהדרת... תכנית אדירה
קיצר עשו שם ביקורת על הסרט להרוג את ביל...
אמרו שם שזה סרט עם סוף מאוד צפוי
אז קיציס שאל את המבקרים למה הוא צפוי?
אז הם ענו לו: כי הורגים את ביל

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

ואאייייי היה גדול אתמול הקטע הזה!!!!!!!!!!!
DjChook
לא הבנתי למה אתה אומר שהוא צפוי
דווקא הסוף סוף סוף של הסרט ממש לא היה צפוי

ועוד לא ראית את 2 אז ככה שתכלס אי אפשר להגיד כלום עדיין
MasterP
quote:
Originally posted by DjChook
לא הבנתי למה אתה אומר שהוא צפוי
דווקא הסוף סוף סוף של הסרט ממש לא היה צפוי

ועוד לא ראית את 2 אז ככה שתכלס אי אפשר להגיד כלום עדיין


ברור אבל אני בטוח שבסוף של השני יהיה מה שיהיה ביל ימות
אז העלילה צפויה. מה שקורה בדרך יכול להשתנות אבל הסוף של הדרך כבר ידוע
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by MasterP
ברור אבל אני בטוח שבסוף של השני יהיה מה שיהיה ביל ימות
אז העלילה צפויה. מה שקורה בדרך יכול להשתנות אבל הסוף של הדרך כבר ידוע


אני לא הייתי סומך על זה
אנחנו מדברים פה על טרנטינו...
3 שעות וחצי סרט רק בשביל שבסוף ביל ימות.?
או שבסוף ביל ימות אבל יהיה איזה שהוא מפנה שיגרום למוות הזה להצטייר אחרת
או שטרנטינו לא יהרוג אותו
הוא מקורי מדי בשביל זה...
DjChook
אל תדאגו לו
גם מהסרט השני כולנו ניצא עם פה פעור
yahel222
לא ראיתי אבל אני מתכוון בקרוב
טרנטינו ענק
חבל שיש לו רק 4 סרטים (זה הרביעי)
DjChook
באמת ? אתה הראשון שמזכיר את זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא הבנתי למה אתה אומר שהוא צפוי
דווקא הסוף סוף סוף של הסרט ממש לא היה צפוי


חחחחח חשבתי שראית ארץ נהדרת?
זה היה גדול הקטע שהם עשו על זה
וגם על ההופעה של משינה

"כל הזמן מישהו על ידי אמר בהופעה לא מצחיק, לא מצחיק"
"זה הייתי אני"
חחחחחח

yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
באמת ? אתה הראשון שמזכיר את זה



כלבי אשמורת
ספרות זולה
להרוג את ביל
ועוד אחד לא זוכר מה השם

ופה ושם היו כמה סרטים שהוא ביים סצינה אחת
ולפעמים גם הוא משחק באיזה סצינה

וזהו
Scorchio
הסצינה היחידה שהוא שיחק בה אי פעם זה בהתחלה של כלבי אשמורת שכולם יושבים במסעדה ומדברים
ואחרי זה רואים אותו מתנגש עם האוטו אחרי שהוא קיבל כדור לראש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement