|
Kill Bill !!!!! fuckin awesome!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
דותן זה היה בציניות כי כל העולם מדבר על
"הסרט הרביעי... הסרט הרביעי"
אפילו בכותרות פתיחה זה רשום
חלאס, הגזימו |
|
|
| H.A. |
הרגע חזרתי מהסרט ואני חייב להגיד:
טרנטינו במיטבו
הסרט מכפר על כל הגועל נפש שנקרא מטריקס (טוב נו, גועל נפש רק ה-2 וה-3)
סרט מטורף לחלוטין ועםזאת עדיין מדהים
בעיקר הפסקול והצילום
...מזמן לא נהנתי כ"כ מסרט בקולנוע
מותר ספויילרים?*
*קוינטין טרנטינו עשה 4 סרטים עד עכשיו ואלו הם:
כלבי אשמורת
ספרות זולה
ג'קי בראון
להרוג את ביל |
|
|
| Flotser |
כן אחלה בחלה של סרט
:p :wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by H.A.
*קוינטין טרנטינו עשה 4 סרטים עד עכשיו ואלו הם:
כלבי אשמורת
ספרות זולה
ג'קי בראון
להרוג את ביל |
הוא עשה גם את "רוצחים מלידה" שזה גם אחלה ...
דווקא ממש לא התלהבתי מלהרוג את ביל ...
עד ההאמצע סרט נחמד אבל אחרי זה סתם דם כל הזמן והיה ממש מעפן ...
למרות שהקטע עם השומרת ראש והמונצ'קו המוזר הזה עננננק !
יא אללה מעניין איך עשו את זה ...
בכל אופן אני מחכה הכי הרבה ל שר הטבעות 3 !
השני היה אחד הסרטים הטובים |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הוא עשה גם את "רוצחים מלידה" שזה גם אחלה ...
|
אז סרט כלשהו מה"רשימה" שנתתי הוא לא עשה, כי בוודאות הוא עשה רק 4 סרטים
מישהו מאתינו טועה :rolleyes: |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by H.A.
אז סרט כלשהו מה"רשימה" שנתתי הוא לא עשה, כי בוודאות הוא עשה רק 4 סרטים
מישהו מאתינו טועה :rolleyes: |
Natural Born Killers was directed by Oliver Stone. Tarantino's got nothing to do with it.
to Zah: You're wrong. Tarantino also appears in Pulp Fiction when Vince and Jules come to "his" house wanting to get rid of Marvin's body. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Natural Born Killers was directed by Oliver Stone. Tarantino's got nothing to do with it.
to Zah: You're wrong. Tarantino also appears in Pulp Fiction when Vince and Jules come to "his" house wanting to get rid of Marvin's body. |
opse ! :)
צודק התלבלבתי !
:)
בכל אופן יש לטרנטינו עוד איזה סרט קצר שעשוי בצורת
מקטעים שהוא עשה ממש ממש מזמן אבל הוא מעדיף לא להתייחס אליו
אם אני הבנתי נכון מאיזה כתבה שקראתי .
מה זה הסרטים המצויירים האלה באמצע הסרט ?!?!
אני יודע שיש כאלה שיגידו שזה מוסיף לדעתי זה מעפן והורס ! |
|
|
| DjChook |
| זה היה פוקימון, ופוקימון זה טוב |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה זה הסרטים המצויירים האלה באמצע הסרט ?!?!
אני יודע שיש כאלה שיגידו שזה מוסיף לדעתי זה מעפן והורס ! |
חופשי!!!! מילא זה היה דקה שתיים, אבל איזה 10 דקות סרט מצויר
וזוועתי אחושלינג...
קיצר לא התלהבתי ביכלל (פעם שניה שאני אומר) .. |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי עכשיו.... ממש אהבתי את זה!! :)
ראסמי הסרטים המצוירים התחילו להמאס אחרי הקטע בבית שלה אבל הסגנון ציור הזה של הדרגון בול זי ממש גרוע :cool:
קיצר... ממש אחלה סרט... עכשיו נחכה לשני שיוצא בפברואר לפי מה שהבנתי
אין הקטע בהתחלה עם הילדה של הכושית קרע אותי מצחוק!!!
איזה תמימות יא אללה :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראיתי עכשיו.... ממש אהבתי את זה!! :)
ראסמי הסרטים המצוירים התחילו להמאס אחרי הקטע בבית שלה אבל הסגנון ציור הזה של הדרגון בול זי ממש גרוע :cool:
קיצר... ממש אחלה סרט... עכשיו נחכה לשני שיוצא בפברואר לפי מה שהבנתי
אין הקטע בהתחלה עם הילדה של הכושית קרע אותי מצחוק!!!
איזה תמימות יא אללה :D |
נדמה לי שלא הבנת את הסרט....
אתה צוחק מקטע יעני שאמור להיות עצוב יחסית...
מוזר הנוער של היום
אני הזלתי דמעה
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
נדמה לי שלא הבנת את הסרט....
אתה צוחק מקטע יעני שאמור להיות עצוב יחסית...
מוזר הנוער של היום
אני הזלתי דמעה
;) |
אתה לא הבנת את הסרט!!
הקטע שהן נלחמות ואז הילדה נכנסת
זה מצחיק לגמרי!!! |
|
|
|
|