return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
"The Dailey Addict" (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
Ik ook niet,en het is juist mijn bedoeling ware dingen te vertellen...
Vandaag gaan we het even serieus hebben.

Lisa Dawn Rose-Wyatt (oftewel Lisa Lashes) werd op 3 november 2000 tegengehouden door de douane op een luchthaven in Nieuw-Zeeland. Ze vonden dat ze reden hadden om haar tassen te doorzoeken, Lisa had daar geen probleem mee aangezien ze "niks te verbergen had." Nadat de douane-agenten tussen haar onderbroeken en pvc-outfits had gekeken, doorgingen ze ook haar flightcases waar haar platen in zaten. Hier vonden ze 2 pillen die bestonden uit methalthine, dioxine en methamphetamine (ecstasy in de volksmond). Ze beweerde hier niks van af te weten en kon alleen maar denken dat een fan ze had gestoken als een soort cadeau'tje. Ze kreeg een boete van $1000 (500 voor de douane en 500 voor een 'goede doel'). Maar het ergste komt nog: als de douane die pillen (vergeet niet dat het om 2 pillen gaat) hadden gevonden in Kuala Lumpur, van waar ze gevlogen had, had ze levenslang kunnen krijgen!
arj1o1
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ook niet,en het is juist mijn bedoeling ware dingen te vertellen...
Vandaag gaan we het even serieus hebben.

Lisa Dawn Rose-Wyatt (oftewel Lisa Lashes) werd op 3 november 2000 tegengehouden door de douane op een luchthaven in Nieuw-Zeeland. Ze vonden dat ze reden hadden om haar tassen te doorzoeken, Lisa had daar geen probleem mee aangezien ze "niks te verbergen had." Nadat de douane-agenten tussen haar onderbroeken en pvc-outfits had gekeken, doorgingen ze ook haar flightcases waar haar platen in zaten. Hier vonden ze 2 pillen die bestonden uit methalthine, dioxine en methamphetamine (ecstasy in de volksmond). Ze beweerde hier niks van af te weten en kon alleen maar denken dat een fan ze had gestoken als een soort cadeau'tje. Ze kreeg een boete van $1000 (500 voor de douane en 500 voor een 'goede doel'). Maar het ergste komt nog: als de douane die pillen (vergeet niet dat het om 2 pillen gaat) hadden gevonden in Kuala Lumpur, van waar ze gevlogen had, had ze levenslang kunnen krijgen!

voor de duidelijkheid dit is dus een van de weinige vrouwelijke dj's:

hoezo moet zij in Kuala Lumpur draaaien?
eieregooie
quote:
Originally posted by arj1o1
voor de duidelijkheid dit is dus een van de weinige vrouwelijke dj's:

Bah, wat een manwijf :S
[BE]FusioN`--
Die heeft iets weg van Isabelle A
Pumaz
quote:
Originally posted by arj1o1

Op het "Slinky-tour"

Slinky = club in Engeland.

***ik zei toch dat ik veel nutteloze dingen weet***
Tiger777
quote:
Originally posted by eieregooie
Bah, wat een manwijf :S

Inderdaad, ik had er mij meer bij voorgesteld... Zo zie je maar wat XTC aanricht :toothless
Pumaz
Misschien beter bijgezet : ze beweerde niet alleen dat die pillen niet van haar waren, maar dat ze ook nooit (pillen) slikt...
CygnusX
Er is duidelijk nood aan een thread over vrouwelijke dj's, dus om Pumaz z'n threadje te sparen verwijs ik jullie door naar de officiële vrouwelijke dj's-thread :D
Tiger777
En wie die thread hijackt, heeft met mij en pumaz te doen ;) :D
Pumaz
Ahhh, wat een hechte vriendschapsband, ik word er helemaal slap van [Sarc mode off] ;)

arj1o1
quote:
Originally posted by CygnusX
Dit forum is zowat de vuilbak van TrancEaddict aan't worden.

;)
tor8024
:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement