return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
"The Dailey Addict" (pg. 3)
View this Thread in Original format
Pumaz
# 4

Christophe Chantzis (aka Ian Van Dahl) heeft niet echt veel gedaan om de reputatie van Belgische trance te helpen. Misschien komt het door zijn hond, Airi, die een kruising is van een Jack Russell en een Chiuaua (of hoe schrijf je dat?) die ooit eens alle kabels van zijn studio doorbeten had...
arj1o1
quote:
Originally posted by Pumaz
# 4

Christophe Chantzis (aka Ian Van Dahl) heeft niet echt veel gedaan om de reputatie van Belgische trance te helpen. Misschien komt het door zijn hond, Airi, die een kruising is van een Jack Russell en een Chiuaua (of hoe schrijf je dat?) die ooit eens alle kabels van zijn studio doorbeten had...

:haha: :haha:

en nu maakt ie alles met fruityloops totdat ie genoeg geld heeft om weer alles te kopen
basd
Niks mis met Fruityloops hoor.. Laidback Luke maakt AL zijn tracks in FL.. Wil niet zeggen dat het mijn soort muziek is maar productietechnisch steekt het allemaal behoorlijk OK in elkaar.
Pumaz

Vandaag hebben we het over een van de papas van de prog, John Digweed. Toen hij nog jong was, spaarde hij al zijn geld op voor een paar platendraaiers en een mixer. Hij was echter wel vergeten dat om te kunnen mixen je platendraaiers met pitch control nodig hebt...
eieregooie
Ahhh... Da's wel sneu...
arj1o1
quote:

Vandaag hebben we het over een van de papas van de prog, John Digweed. Toen hij nog jong was, spaarde hij al zijn geld op voor een paar platendraaiers en een mixer. Hij was echter wel vergeten dat om te kunnen mixen je platendraaiers met pitch control nodig hebt...

en platen zelf ;)
Tiger777
quote:

Rofl, doet mij denken aan de dag dat ik met 1 draaitafel thuiskwam en het op mijn LINE in stak... ER KWAM NIETS UIT (man, die dag heb ik gevloekt...)
eieregooie
quote:
Originally posted by Tiger777
Rofl, doet mij denken aan de dag dat ik met 1 draaitafel thuiskwam en het op mijn LINE in stak... ER KWAM NIETS UIT (man, die dag heb ik gevloekt...)

Als je em hard zet komt er wel iets uit hoor... het klinkt alleen voor geen meter :p
Tiger777
Ik denk da'k toen mijn hel verdiend heb... en toen zei iemand mij:"jamaar, ge hebt een voorversterker nodig".
Gelukkig ben ik toen beginnen opzoeken en heb ik een mixer gekocht :toothless
Nabistai
quote:

Doet me denken aan de tijd dat ik nog dacht dat Sasha een vrouw was :p

arj1o1
quote:

ook leuk: een cd speler op een phono-ingang
Tiger777
nu moet ge wel weten dat toen mijn laatste frang opwas... Dus, na nog 2 weken hard sparen kocht ik mij

DE PROMIX 300

Gelukkig, heb ik nu een VMX300:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement