|
עבודות
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
לא שמתי לך שדיברו על זה פה
אז רציתי לדעת
יש פה כאלה שעובדים ואם כן אז איפה וכמה אתם מקבלים
אני עובדת בסברו ומקבלת מינימום :(
לפחות יש לי אוכל חינם........ |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח
אני עובד בקול הכפר מחלק עיתונים כמו אהבל
אבל לא נורא 250שקל בחודש לשעתיים עבודה בשבוע זה באמת לא נורא
ממן לי את החדר כושר |
|
|
| Gil Shwarts |
אני משבוע הבא יתחיל לעבוד כדי ג'יי בצוות בידור במלון בים המלח
(מועדפת) |
|
|
| Hell_Copter |
עבדתי באבטחה...
זין של כסף אבל מסיבות חינם בכל מיני מקומות ושאר קמבונים במסיבות וכאלה...
אבל עדיין זין של כסף :) |
|
|
| AnthemFreak |
אני עבדתי עד לפני חודשיים ככה בבונג'ור איזה חצי שנה
קיבלתי 16 לשעה.. שלגיל שלי זה לא מינימום
עשיתי כלים וכל עבודה שחורה שהמנהל המסנג'ר הזבל שלי נתן לי
חרשתי על המקום בחופש
ועשיתי איזה 2000 או משו כזה
הבעיה שהמשמרות לא היו הרבה זמן
ככה שלא עשיתי כל כך הרבה כסף
כרגע אני מובטל
.. פה ושם מרויח מכל מיני חארטות |
|
|
| ADiSH |
| אני עובד 5-6 שעות בשבוע אצל וטרינר..:p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני עבדתי בהקלדות, אבל אז הפסיקו את הפרוייקט שעבדתי בו ופיטרו אותי ועוד איזה 20 עובדים
אז עכשיו אני מובטל
אני מנסה לשכנע את איתמר שיקמבן אותי שאני אעבוד איתו ב"לי קופר" אבל הוא לא עושה כלום!!!!
המניאק הזה מרוויח 32 שקל לשעה בשבתות!!!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| H.A. |
אני לעומת זאת חמור עבודה.
יש לנו כאן באזור מה שנקרא "מפעלים אזוריים" - אלו כל מיני מפעלים לאריזת פירות כמו מנגו, אבוקדו, בננות ו...תמרים.
אני שם (בתמרים)
בד"כ יום עבודה מתחיל ב-6. אני ב-5 בבוקר על הרגליים מתארגן חצי שעה, ואוספת אותי הסעה מאורגנת,בעשרה ל-6 מגיעים למפעל ועובדים עד רבע ל-4 אחה"צ. יש מספיק הפסקות אז זה בסופו של דבר יוצא 8 שעות ולא 10 (בלי שעות נוספות).
ההשכר לשעה הוא מינימום, אבל יוצא שעם עושים שעות נופסות - ועושים הרבה כאלו - אז מרוויחים 150 אחוז.
ויש גם פרמיות - אם המחלקה במפעל אורזת יותר מההספק הממוצע לשעה, כלומר יש יותר תוצרת אז היא מרוויחה, ואז הרווח מתחלק בין עובדי המחלקה.
חלק מהשכר יורד על אוכל מארוגן שיוצא נורא זול - 5 או 6 ש"ח לארוחה ביום ואם תכפילו את זה ב-25 זה יצא 125 ש"ח לחודש - לפי דעתי הפלוס היחיד במקום.
העבודה עצמה היא לא כ"כ קשה, אבל מונוטונית (קבועה ולא משתנה למי שהסתבך) דבר שנורא מעייף.
זו עבודה מועדפת ד"א, אבל זה לא כ"כ עוזר לי כרגע כי אני לקראת גיוס
הכוונה היא להיות שם עד סוף ינואר, לעשות מה שיתור כסף להחזיר טיפה חובות להורים, והרעיון המרכזי שעומד מאחורי כל הטירוף הזה הוא לעשות טיול "טרום-גיוס" מתישהו בפרואר.
There you go. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני משבוע הבא יתחיל לעבוד כדי ג'יי בצוות בידור במלון בים המלח
(מועדפת) |
שתגיע לשם תסדר לי משהו
את המספר סלולרי שלך PM שלח לי ב |
|
|
| deluxe |
אני מתפרנס עד הגיוס מלהפיק אומני היפהופ באיזור שלי.
לא יותר מדיי עבודה פיזית מעייפת, וגם אני עוסק במה שאני אוהב (ליצור מוסיקה, חס וחלילה לא היפהופ...) וזה גם אחלה כסף
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני עבדתי עד לפני חודשיים ככה בבונג'ור איזה חצי שנה
קיבלתי 16 לשעה.. שלגיל שלי זה לא מינימום
|
חחחחחח היינו מצפים שאחרי חצי שנה שעבדת שם היית יודע שכותבים את זה בונז'ור ;)
ו 16 שקל זה זין של כסף...
לא הייתי עובד בשביל סכום כזה כזאת עבודה שחורה!! |
|
|
| itamarsan |
טוב תאמת אני כמו שאורן אמר עובד בלי קופר בצומת בילו בימי שישי ושבת אני מקבל 19 לשעה ביום רגיל ו32 ביום שבת כמובן 175 אחוז
עבודה בת זונה להלביש בנות כול היום אך אךךךךךך!!!!!!!!
ועוד קרה לי כמה פעמים שהתחילו איתי והשאירו את הטלפון שלהם בקופה :D :D :D :D :D |
|
|
|
|