|
וינילים למכירה
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
טוב עשיתי לעצמי 2 רשימות אחת של וינילים שאני שומר והשניה שאני מוכר
מי שורצה שיפנהאלי בטלפון
067-663760
Nelly - Dilema/air force ones
Yoji biomehanika - ding a ling
Madras - woodorave
Warmduscher - hardcore will never die
atb - hold you [remixes]
Divine inspiration - the way [svenson & gielen remixes]
Peter luts vs. GBric - pasific wish
Dj energy - excelesis
Endless beat - high energy
Cosmic gate - the truth
Cosmic gate - the wave/raging
Deedee - forever
attitude - attitude
JamX & deleon - can you dig it [self control]
arome - hands up
Brooklyn bounce - bring it back [remixes]
Tiesto - lethal industry
anique - follow me
lasgo - something
magara vs. lee - full intention [whitelabel]
Dj quicksilver - always on my mind [whitelabel]
יאללה עושים סדר בבלאגן |
|
|
| Ariels |
אההההה
ואין לי את לטינוס על ויניל למי שתוהה |
|
|
| NyKoN |
| אם אתה מוכר לי פטיפון במחיר טוב יש מצב שאני קונה את הרוב |
|
|
| Ariels |
| את הטכניקס אני לא מוכר, רק מחדש מלאי לפרוגרסיב וטריבל |
|
|
| ADiSH |
יש לי פטיפון כזה ישן מלפני 20 שנה..
אתם חושבים שזה ינגן?:rolleyes:
לא הייתי מתנגד ל
arome - hands up!
אחד מהטרקים הכי טובים! |
|
|
| Biondo |
attitude - attitude
Tiesto - lethal industry
לקחתי |
|
|
| ADiSH |
| ד"א, בכמה אתה מוכר?? |
|
|
| Biondo |
| quote: | Originally posted by ADiSH
ד"א, בכמה אתה מוכר?? |
עזוב אחי הוא חי בסרט שהוא יכול להרוויח על זה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Biondo
עזוב אחי הוא חי בסרט שהוא יכול להרוויח על זה |
טוב שאתה רוצה אותם ב10 שקל ולחתיכה וזהו... וינילים משנות ה70 אני מוכר ביותר ממה שהצעת לי. |
|
|
| ADiSH |
| אולי בכל זאת כדי שאני יידע עם לחשוב על זה? |
|
|
| Ariels |
| תקליט בפאנקי עולה 555 שקל, אין סיבה שהמחיר שלו ירד ב65% בחצי שנה |
|
|
| Biondo |
אתם שמים לב באיזה סרט הוא חי
555
:haha:
והצעה אחרונה שלי היא 35 על כל אחד. |
|
|
|
|