return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
knäck det här om ni kan (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by ShyTrance
fan va jag suger :p


Inte! Du hade ju rätt på alla de du sa :) Dessutom gjorde jag den extra svår den här gången :) Jag tror ingen kommer ta Y t.ex. :) Intressant att du tog O. Det var en av mina svåraste :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by ShyTrance
M: P4Z!
N: Cviper nått
O: AnD
P: swe_trancer
Q:
R:
S:MIB
T:Northlight
U:lonne
V:
W:
X:trance_gylle nått
Y:
Z:

fan va jag suger :p


z= x-dream
w= känns som om det e nån från jönköping har sett den här iaf, har troligtvis jävligt fel :p

och mr al sahaf (q) har jag oxå sett en del gånger men kommer inte på vad han heter... :S
dbl
quote:
Originally posted by ShyTrance
M: P4Z!
N: Cviper nått
O: AnD
P: swe_trancer
Q:
R:
S:MIB
T:Northlight
U:lonne
V:
W:
X:trance_gylle nått
Y:
Z:

fan va jag suger :p


orkar inte göra allt igen såååååå

V: e la Jofawe eller nått sånt.. hehe
Z: x-dream
T: e la nordlight han heter?

hmm.. känner igen W men kan banne mig inte komma på vem det e
ShyTrance
quote:
Originally posted by dbl
orkar inte göra allt igen såååååå

V: e la Jofawe eller nått sånt.. hehe
Z: x-dream
T: e la nordlight han heter?

hmm.. känner igen W men kan banne mig inte komma på vem det e


jo han heter nordlight tror jag mé

w kanske e woberT, men jag e inte alls säker
Glorie
weeeeeeeeeeee, va duktiga ni e :)

då var det bara:

Q, R, W och Y kvar. sen är leken slut och alla kan få saft och bullar :D
ScuL
bullar , bullar? hörde jag BULLAR! :D muhaha ... mums! :)
de är så gott.. kan tyvärr inte köpa de här. varje gång jag är i sverige äter jag mig själv sjuk pga de :D
NooN
W: ...
R: ...

*trumvirvel




quilly
resp.
Sand Leaper
Endre

jag har ingen avatar.
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
bullar , bullar? hörde jag BULLAR! :D muhaha ... mums! :)
de är så gott.. kan tyvärr inte köpa de här. varje gång jag är i sverige äter jag mig själv sjuk pga de :D


HAR NI INGA BULLAR??????????????????

du skojar med mig... du får la baka själv då ;)
St_Andrew
inga bullar! OMG dit ska jag aldrig flytta :p

q=el_vez (råka se det när jag browsa en annan tråd... e det fusk?)

ScuL
quote:
Originally posted by dbl
HAR NI INGA BULLAR??????????????????

du skojar med mig... du får la baka själv då ;)


kanelbullar förstås.. nej . jag tror inte att de finns utanför sverige.
baka själv är en möjlighet men det finns en problem.
man behöver en ingredient som heter kardemumma tror jag.
kan inte skaffa det här heller.. rah :whip:

det går liten offtopic här hehehe :D
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
man behöver en ingredient som heter kardemumma tror jag.
kan inte skaffa det här heller.. rah


va duktig du e på svenska scul-bullen :D (gammalt namn jag har) kardemumma e precis vad det heter.. varför köper du inte på dig ett parti när du är i sverige? :)

Andrew, näääe de e inte fusk att checka andra trådar...

Noon, du e en riktig hejare på det här :D

Y kommer jag nog att få säga :) tror ja :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement