return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
knäck det här om ni kan (pg. 3)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
va duktig du e på svenska scul-bullen :D (gammalt namn jag har) kardemumma e precis vad det heter.. varför köper du inte på dig ett parti när du är i sverige? :)

Andrew, näääe de e inte fusk att checka andra trådar...

Noon, du e en riktig hejare på det här :D

Y kommer jag nog att få säga :) tror ja :)


hehe bra, om det inte vore för mitt alldeles för stora kemi prov snart så skulle jag leta igenom alla trådar efter y, e helt säker på att jag sett den flera gånger :p
Nyx
kul quiz, glorie..synd bara att allt redan är löst :(



quote:
Originally posted by ScuL
baka själv är en möjlighet men det finns en problem.
man behöver en ingredient som heter kardemumma tror jag.
kan inte skaffa det här heller.. rah :whip:


det finns fan inget värre en kardemumma och saffran..bullförstöraringredienser!

Gör bullarna utan kardemumman så blir de mycket godare ;)
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehe bra, om det inte vore för mitt alldeles för stora kemi prov snart så skulle jag leta igenom alla trådar efter y, e helt säker på att jag sett den flera gånger :p


hehe :) han har skrivit i klotterplanket några ggr. enbart :) va ja vet.. och den tråden vill du inte leta igenom.. tro mig :) jag säger svaret om en timme eller så..
ScuL
quote:
Originally posted by Nyx

det finns fan inget värre en kardemumma och saffran..bullförstöraringredienser!

Gör bullarna utan kardemumman så blir de mycket godare ;)


hehe.. kanske kan försöka det. den enda problemet är pärlsocker. men jag kan skaffa det @ IKEA. ... förresten har jag tappat bort recepten nånstans :rolleyes:
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
hehe.. kanske kan försöka det. den enda problemet är pärlsocker. men jag kan skaffa det @ IKEA. ... förresten har jag tappat bort recepten nånstans :rolleyes:


vaa..... kan man köpa pärlsocker på IKEA hos er?????

hehehehehe :p
ScuL
quote:
Originally posted by dbl
vaa..... kan man köpa pärlsocker på IKEA hos er?????

hehehehehe :p


jepp.. det finns inte i vanliga affärer lr supermarknaden :D
de har också knäckebröd och massor av Wasa produkter..
också några produkter av Götebörgs Kex och Kalle's Kaviar.
NooN
Välkommen till den nya bull-tråden :D :crazy:
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
jepp.. det finns inte i vanliga affärer lr supermarknaden :D
de har också knäckebröd och massor av Wasa produkter..
också några produkter av Götebörgs Kex och Kalle's Kaviar.


hahahaha... fan va ballt...
Glorie
quote:
Originally posted by NooN
Välkommen till den nya bull-tråden :D :crazy:


:stongue: :stongue: hahaha,,.... couldn't have said it better myself :)

för att avsluta den här leken, så är Y. Night Clubber ;)
hihi.. han har bara postat nån gång, så han var i princip omöjlig :p

tack till alla deltagare :p
ScuL




hihi

NooN
:crazy: Smarrimums! :crazy:
cviper
quote:
Originally posted by ScuL
jepp.. det finns inte i vanliga affärer lr supermarknaden :D
de har också knäckebröd och massor av Wasa produkter..
också några produkter av Götebörgs Kex och Kalle's Kaviar.


Ju, kommer faktiskt ihåg att vi köpte pepparkakor & annat krafs på ikea när jag bodde i schweiz. Fanns ju ingenstans annars :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement