|
Where are they now (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Luis Paris ?
|
Är det French Kiss snubben? |
|
|
| NooN |
| Phasio "beskrev" sin musik som Hard House. Fråga mig inte hur. |
|
|
| RebeL9 |
| går rykten om att Phasio gör succé i Holland med sin nyskapande psykedeliska hardstyle. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Aendy
Är det French Kiss snubben? |
vete fan. Han gjorde "incitation" som Ferry brukade spela som fan 99 |
|
|
| RebeL9 |
Luis Paris är även med i Paris & Sharp, Paris & Healy och några andra grupper. De gör i stort sett bara proghouse/progtrance. Verkar som han tröttnade på melodisk trance ganska fort :)
Och nej det e inte han som e med i French Kiss |
|
|
| Kongo_kim |
Joshua Ryan? han som gjorde pistol whip.
den var tung som fan |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Joshua Ryan? han som gjorde pistol whip.
den var tung som fan |
Orginalet är inget vidare, men Holden mixen knäcker. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by lonne
Orginalet är inget vidare, men Holden mixen knäcker. |
Rättelse: Way out west mixen knäcker :D |
|
|
| RebeL9 |
| Holden remix all the way :) |
|
|
| Kongo_kim |
| tsk tsk alla vet Nick Sentience mixen äger:p |
|
|
| Amplifire |
| Get a grip people! Originalet på "Pistol Whip" knäcker alla remixar. Grym låt, den går igenom flera olika stadier - alla med sitt sound! Unik produktion, kick ass! |
|
|
| montana |
| vad fan har hänt med lost witness igentligen. |
|
|
|
|