return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Where are they now (pg. 2)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Luis Paris ?


Är det French Kiss snubben?
NooN
Phasio "beskrev" sin musik som Hard House. Fråga mig inte hur.
RebeL9
går rykten om att Phasio gör succé i Holland med sin nyskapande psykedeliska hardstyle.
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Aendy
Är det French Kiss snubben?


vete fan. Han gjorde "incitation" som Ferry brukade spela som fan 99
RebeL9
Luis Paris är även med i Paris & Sharp, Paris & Healy och några andra grupper. De gör i stort sett bara proghouse/progtrance. Verkar som han tröttnade på melodisk trance ganska fort :)
Och nej det e inte han som e med i French Kiss
Kongo_kim
Joshua Ryan? han som gjorde pistol whip.
den var tung som fan
lonne
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Joshua Ryan? han som gjorde pistol whip.
den var tung som fan


Orginalet är inget vidare, men Holden mixen knäcker.
mindshooter
quote:
Originally posted by lonne
Orginalet är inget vidare, men Holden mixen knäcker.


Rättelse: Way out west mixen knäcker :D
RebeL9
Holden remix all the way :)
Kongo_kim
tsk tsk alla vet Nick Sentience mixen äger:p

Amplifire
Get a grip people! Originalet på "Pistol Whip" knäcker alla remixar. Grym låt, den går igenom flera olika stadier - alla med sitt sound! Unik produktion, kick ass!
montana
vad fan har hänt med lost witness igentligen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement