return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Where are they now
View this Thread in Original format
Kongo_kim
här skriv ner alla bortgömda trance artister som var kända men nu helt borta.

jag kan väl börja

Phasio ?
Luis Paris ?
Storm ?
Endre

tacka gud ifall phasio är borta.
JayBee
nä, CPCO är skön.. eller var skön tills jag tröttnade på den i alla fall
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Endre

tacka gud ifall phasio är borta.

jag var 16 när CPCO kom så jag tyckte den var fet grym
Proximus
quote:
Originally posted by Kongo_kim
jag var 16 när CPCO kom så jag tyckte den var fet grym


hur gammal är du nu? 17? :p
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Proximus
hur gammal är du nu? 17? :p

:rolleyes: 18 faktiskt :rolleyes:
mindshooter
Phasio är den enda jag känner igen där o honom har jag nog alldrig diggat riktigt...

jag undrar var Dr.Bombay tog vägen!! :conf: :eyespop:
Endre
quote:
Originally posted by Kongo_kim
jag var 16 när CPCO kom så jag tyckte den var fet grym


men det tycker du inte nu eller?
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Endre

men det tycker du inte nu eller?


mjo jag är väl medveten om att det inte är trance. men för vara dance så är den väl hyfsad
MojjMojj
Dr.Bombay bytte artist-namn tror jag, han spelar typ sin egen brorsa nu... skum kille :P:haha:

RebeL9
Storm är ju Mark Spoon. Läste att han och Jam el Mar skulle börja producera låtar under Jam & Spoon igen. dock ingen trance
:Q
Smekbar
phasio - the cure är iofs skön.. tyckte dock inte om något annat av honom.. men så låter iofs inte den som något annat han gjort heller.. typ hård acidlåt... mysig... CPCO tyckte jag va bra en eller två ggr... :) men gillar inte den stilen alls längre...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement