|
28.11.03 המימד החמישי !!!!
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
פתיחת ליין שהרזידנט שלו הוא סמואל פלאש !!!
כמה הפקות היתאחדו להיות הפקה אחת גדולה וטובה .!
הולך להיות באמת טוב !!
גילאים שם יהיו 17-19
קהל יפה מאוד !
סלקציה רצחנית !
אם אתם מעונינים אני יכול ליסגור לכם מיפגש פורום בכניסה מוזלת !
יש אפשרות שנוסיף את וויק ואוסי בסט באק 2 באק
כניסה רגילה זה 60 ....
תיכתבו כאן מה אתם חושבים :) |
|
|
| Rising |
woooot???
ד"א זה שמואל פלאש לא סמואל...
אחי אני עוד מעט בן 17... אבל אני יפה...:wtf:
יש מצב להכנס? |
|
|
| Djsamorai |
אם יהיה מיפגש פורום אז אפשר לסדר בכיף אחי ...
אבל אין כ"כ הרבה תגובות אז אני לא יודע ..
זה ממש שווה לפי דעתי ..
שמואל פלאש ב- 50 או 40 שקל ...
שווה לא ? |
|
|
| -CosmicFire- |
אני בן 14 ונראה כמו בן 16 יש מצב שאני נכנס?? :D
מקסימום אני מתחבא בשרוול של רועי :D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני בן 14 ונראה כמו בן 16 יש מצב שאני נכנס?? :D
מקסימום אני מתחבא בשרוול של רועי :D :D :D |
אני בספק אם אני יבוא... אבל בקטנה :)
קודם שאני יחזור מהצבא ואז נדבר... |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני בספק אם אני יבוא... אבל בקטנה :)
קודם שאני יחזור מהצבא ואז נדבר... |
למה אחי ?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
למה אחי ?? |
התשובה בגוף השאלה!!
אני בכלל לא יודע אם אני יחזור... כי זאת שבת ראשונה שלי בצבא... אז לא ידוע אם אני יחזור או לא
חוץ מזה... לא אוהב יותר מדי את המקום הזה
או את המוזיקה של שמואל פלאש |
|
|
| skelz |
ששמואל נוגע בפטיפונים
הידיים שלו נהפכות לידיים מזהב
הוא מנגן בצורה מדהימה
בקיצור.. כדאי..
שהבן אדם מנגן הוא מלך
אני אומר לכם מניסיון
שמעתי שמעתי סטים שלו ב basicbeats ;) |
|
|
| Sniper |
נישמע ליגה, רק חבל שאני שונא את המימד..:)
חחח
אם הרבה יבואו אז אני יצטרף.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני מגיע ובגדול...!!!
:tongue3
בהצלחה רבה להפקה!
;) |
|
|
| KrazyDJs |
איפה זה המימד ? :\
כי אם אני יכול לבוא, ואתה יכול להכניס אותי..
u can count me in
:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
איפה זה המימד ? :\
כי אם אני יכול לבוא, ואתה יכול להכניס אותי..
u can count me in
:P |
זה בנמל תל אביב הישן
אני בספק אם תוכל להגיע :) |
|
|
|
|