return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
28.11.03 המימד החמישי !!!!
View this Thread in Original format
Djsamorai
פתיחת ליין שהרזידנט שלו הוא סמואל פלאש !!!

כמה הפקות היתאחדו להיות הפקה אחת גדולה וטובה .!

הולך להיות באמת טוב !!

גילאים שם יהיו 17-19

קהל יפה מאוד !

סלקציה רצחנית !

אם אתם מעונינים אני יכול ליסגור לכם מיפגש פורום בכניסה מוזלת !

יש אפשרות שנוסיף את וויק ואוסי בסט באק 2 באק

כניסה רגילה זה 60 ....

תיכתבו כאן מה אתם חושבים :)
Rising
woooot???

ד"א זה שמואל פלאש לא סמואל...

אחי אני עוד מעט בן 17... אבל אני יפה...:wtf:
יש מצב להכנס?
Djsamorai
אם יהיה מיפגש פורום אז אפשר לסדר בכיף אחי ...

אבל אין כ"כ הרבה תגובות אז אני לא יודע ..
זה ממש שווה לפי דעתי ..
שמואל פלאש ב- 50 או 40 שקל ...

שווה לא ?
-CosmicFire-
אני בן 14 ונראה כמו בן 16 יש מצב שאני נכנס?? :D
מקסימום אני מתחבא בשרוול של רועי :D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני בן 14 ונראה כמו בן 16 יש מצב שאני נכנס?? :D
מקסימום אני מתחבא בשרוול של רועי :D :D :D


אני בספק אם אני יבוא... אבל בקטנה :)
קודם שאני יחזור מהצבא ואז נדבר...
Djsamorai
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני בספק אם אני יבוא... אבל בקטנה :)
קודם שאני יחזור מהצבא ואז נדבר...



למה אחי ??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Djsamorai
למה אחי ??


התשובה בגוף השאלה!!
אני בכלל לא יודע אם אני יחזור... כי זאת שבת ראשונה שלי בצבא... אז לא ידוע אם אני יחזור או לא

חוץ מזה... לא אוהב יותר מדי את המקום הזה
או את המוזיקה של שמואל פלאש
skelz
ששמואל נוגע בפטיפונים
הידיים שלו נהפכות לידיים מזהב
הוא מנגן בצורה מדהימה

בקיצור.. כדאי..
שהבן אדם מנגן הוא מלך

אני אומר לכם מניסיון
שמעתי שמעתי סטים שלו ב basicbeats ;)
Sniper
נישמע ליגה, רק חבל שאני שונא את המימד..:)
חחח

אם הרבה יבואו אז אני יצטרף..
THE_BLUE_DRAGON
אני מגיע ובגדול...!!!
:tongue3

בהצלחה רבה להפקה!
;)

KrazyDJs
איפה זה המימד ? :\
כי אם אני יכול לבוא, ואתה יכול להכניס אותי..
u can count me in
:P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
איפה זה המימד ? :\
כי אם אני יכול לבוא, ואתה יכול להכניס אותי..
u can count me in
:P


זה בנמל תל אביב הישן
אני בספק אם תוכל להגיע :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement