return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
TA som startsida?
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Vet inte om detta har diskuterats tidigare på SWETA, isf får någon moderator ta bort den - men here goes:

Vad har ni för startsida? Or even, vilka av er har www.tranceaddict.com/forums som startsida?

*räcker upp handen*
Proximus
www.startsida.cp.åsne.makthavande.idiot.jävla.telia.com

:whip: :whip: :whip:

annars är den första sidan jag besöker arseblog.. arsenal nyheter i form. kan inte bli bättre :eyespop:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Proximus
www.startsida.cp.åsne.makthavande.idiot.jävla.telia.com

:whip: :whip: :whip:

annars är den första sidan jag besöker arseblog.. arsenal nyheter i form. kan inte bli bättre :eyespop:


lol...jag hoppas telia konkar :toothless

Arsenal suger btw. :stongue: :p Gloory Man United...!
dbl
quote:
Originally posted by Proximus
www.startsida.cp.åsne.makthavande.idiot.jävla.telia.com

:whip: :whip: :whip:

annars är den första sidan jag besöker arseblog.. arsenal nyheter i form. kan inte bli bättre :eyespop:


guuuuuuuuuuuuuuuud vad jobbigt att behöva ha telia som startsida o behöva skriva in en adress lite snabbt eller klicka på en länk för att komma dit ;)


har min loggin sida till internet som sedan leder till telia's hemsida... inte störande för 5 öre
SteveTranz4ever
Hmmm kanske inte så intressant... ;) Jag har iaf "about :blank" som start sida... vill inte ha nån sida poppa upp som jag ändå inte ska kolla på...

Sen finns http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=37 bland favoriter
Proximus
dbl jag har exakt det du har men det är jobbigt. jag vill ha en cool startsida som alla andra och mest av allt vill jag ha bbb.
dbl
quote:
Originally posted by Proximus
dbl jag har exakt det du har men det är jobbigt. jag vill ha en cool startsida som alla andra och mest av allt vill jag ha bbb.


vem vill inte det.. ska dock få lite bättre uppkoppling till gården snart förhoppningsvis :)

o hade jag kunnat välja startsida hade jag troligtvis ändå bara haft about :blank som steve har
DJ_Laszlo
Jag anser att ens startsida avslöjar lika mycket om dig som person som din sig och/eller avatar gör.

btw så hade jag Lunarstorm som startsida fram till för ungefär en månad sedan. Vad säger det er om mig som person egentligen? :rolleyes: Iofs så är det bara forumen jag bökar runt i där...och eventuellt pratar med någon gammal klasskamrat då och då...
dbl
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag anser att ens startsida avslöjar lika mycket om dig som person som din sig och/eller avatar gör.

btw så hade jag Lunarstorm som startsida fram till för ungefär en månad sedan. Vad säger det er om mig som person egentligen? :rolleyes: Iofs så är det bara forumen jag bökar runt i där...och eventuellt pratar med någon gammal klasskamrat då och då...


piiiiiiiiiiiiiiiinsamt ;)

så du tycker att steve.. och jag då om jag hade kunnat e helt tomma???? ;)
robstar
Min start sida är Blank. :clown:

DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by dbl
så du tycker att steve.. och jag då om jag hade kunnat e helt tomma???? ;)


Japp. Ni är helt matta...färglösa...ni har ingen individualitet, ingen personlighet...ingen egen vilja...ni är...ja...fullständigt blanka...:tongue3 ;)

Allvarligt talat så är jag ingen psykolog - men om jag bara får låtsas vara det i två sekunder så tror jag att ni inte är den sortens person som känner tvånget efter att kolla om någon har skrivit något där, eller om någon har svarat på det, innan ni får ro i sinnet, och kan ägna er åt nyttigare saker.

Har jag rätt? :)

Personligen är jag tvärtom - sen slutar det ju också med att jag sitter här hela dygnet, trots att jag bara "skulle kolla lite snabbt" och sen stängt mig inne från omvärlden och pluggat som aldrig förr.

Men det ska jag göra NU. :rolleyes:
dbl
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Japp. Ni är helt matta...färglösa...ni har ingen individualitet, ingen personlighet...ingen egen vilja...ni är...ja...fullständigt blanka...:tongue3 ;)

Allvarligt talat så är jag ingen psykolog - men om jag bara får låtsas vara det i två sekunder så tror jag att ni inte är den sortens person som känner tvånget efter att kolla om någon har skrivit något där, eller om någon har svarat på det, innan ni får ro i sinnet, och kan ägna er åt nyttigare saker.

Har jag rätt? :)

Personligen är jag tvärtom - sen slutar det ju också med att jag sitter här hela dygnet, trots att jag bara "skulle kolla lite snabbt" och sen stängt mig inne från omvärlden och pluggat som aldrig förr.

Men det ska jag göra NU. :rolleyes:


beror på.. ibland kan jag gå tillbaka gång på gång på gång bara för att se om nån har skrivit.. men det beror på o e mestdels bara när jag lagt ut nått som jag vill ha kommentarer på..

typ musik här, eller grafik på något av grafik forumen.
sen e det ju inte direkt så att om jag lägger ut grafik här så går jag o kollar hela tiden om nån av er har kommenterat eftersom det e mer proffesionella människor som kan kommentera på mina grejer på andra ställen..
samma sak med musik.. om jag lägger ut det för nån att lyssna på å mina grafik forum så skiter jag ju i va dem har att säga där egentligen.. bara kul om dem gillar det typ.

men beror helt sagt på.. inte så ofta dock
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement