|
Jaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk weer internet!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Sorry, moet dit toch echt ff posten:
IK HEB EINDELIJK WEER INTERNET THUIS!
:D :D :D :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Dat heeft echt SUPERlang geduurd gvd......vanaf mei niet meer gehad :)
JIPPIE!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Flippe |
Das idd een lange tijd zonder inet thuis,
hoe ben je dan al die tijd op het bord gekomen!? |
|
|
| Chicane |
Jij blij :clown:
Bel effe op :D |
|
|
| Ding Chavez |
| Niet gelijk weer alleen maar porno binnenhalen he ;) :p |
|
|
| ahp2002 |
| wereldschokkend! :p |
|
|
| DJ_Massive |
eerst breken de donkere dagen aan, en nu is Snuggle ook nog es terug :o
hehe grapje, welcome back Bram! kan je weer mooi forum spammen :D |
|
|
| SnuggLe |
Voor mij is het wereldschokkend ja, en ik zal wel ff bellen Chicane :)
Boeiend wat jullie ervan vinden, ik ben er gewoon SUPER SUPER SUPERblij mee! Heb ik zo ing lang op gewacht!
Ik ben op het board gekomen door af en toe op mijn werk even naar de internet computer te lopen en daar alles te checken, plus als ik bij mijn ma/vriendin was. Altijd bij anderen internetten is kut. Dus nu kan het EINDELIJK zelf weer.
Speedlinq adsl, iets van 90 kb/s ofzo. Weet niet of dat normaal/snel is voor ADSL.
Wel , toen iemand onder zijn computer uitzette vanochtend, deed mijn internet het niet meer, dat kan niet kloppen :S
En Nee ding, haal niet alleen porno binnen :p
[off topic]
Ging je nou nog naar Sasha, ding?
[/off topic] |
|
|
| Ding Chavez |
[offtopic]
Die kans is klein, dat weekend valt precies tussen 2 zware tentamen weken, die ook nog eens m'n laatste zijn dus ik wil/moet ze echt halen voor ik op stage kan. Komt bij dat de rekening aardig in de min staat :/ Maarja het is Sasha, dus ik sluit nog niks uit.
[/offtopic] |
|
|
| Switch |
ik heb ook bijna internet in m'n flatje. heb deze week een telefoonlijn aangevraagd bij KPN en als dat klaar is, bestel ik ADSL, 8 mbit down en 1 mbit up :)
nog meer leechen!!!! :D |
|
|
| Optimus |
| huh, waar zat je dan de afgelopen week doordeweeks online?? Ennuh, CM 03/04 is uit, ik ben hem nu aan het downen:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
huh, waar zat je dan de afgelopen week doordeweeks online?? Ennuh, CM 03/04 is uit, ik ben hem nu aan het downen:D |
hmm ik zie weer een nieuwe verslaving opdoemen :D |
|
|
|
|