return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
instrument eller?
View this Thread in Original format
[nils]
(ok, först och främst, jag använde och hittade ingen liknande tråd)

jag spelar piano och har gjort i ett par år :)
spelar ni något instrument?
Glorie
quote:
Originally posted by [nils]
(ok, först och främst, jag använde och hittade ingen liknande tråd)


hihihihi :)

behärskar tvärflöjt, men spelar inte längre :)
:cool: va? eller inte :p:rolleyes:

sen tycker jag de e grymt tufft med trummor :) men ja kan inte spela :)
SteveTranz4ever
När jag var yngre var jag grym på luftelgura...
Gick över till skinnbanjo vid puberteten...

Nu är det mest svavelgastrombonen som ljuder ibland ;)

Jag vet många tjejer som även gillar att blåsa i trollfljöjten :toothless
lonne
Har spelat gitarr när jag var yngre, men tröttnade efter ett år. Jag skulle gärna vilja vara duktig på piano, men är nog för lat för
att orka lära mig.
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet många tjejer som även gillar att blåsa i trollfljöjten :toothless



hahahahahahahaha



nee.. inga instrment för mig... tar o plingar runt på min keyboard lite då och då bara för att få idéer till melodier som jag sen gör på datorn bara.

skulle däremot gärna lära mig spela piano... eller gitarr.. brudar gillar ju sånna killar.. hehe :)
MojjMojj
Jag, spela något instrument?! HAHAHAHAHAHAH!

Håller mig på Steve's sida :D :toothless
Smekbar
tagit gitarrlektioner i fyra år, trumlektioner i 2år... har plinkat på keyboards sen jag var typ 8-9 år, självlärd alltså, men grymt dålig... :) är inte speciellt duktig på något av instrumenten, föredrar datorer =)
Vizay
kan spela piano, gitarr/bas & trummor som jag kommer på just nu :)

började spela gitarr i tredje klass, då vare aukustisk gura som gällde :) sen blev det elgitarr runt sjätte klass å sen höll jag igång konstant tills andra terminen på gymnasiet...

nu blire att man lirar lite sporadiskt när man känner för det, skillen sitter ju kvar någorlunda men man e ju inte i närheten av så bra som man va när man lirade aktivt :)
Pjox
quote:
Originally posted by dbl
skulle däremot gärna lära mig spela piano... eller gitarr.. brudar gillar ju sånna killar.. hehe :)


nu ere så att jag undrar varför tjejer brukar gilla killar som spelar nått instrumen, framföakt gitarr :p
Låeter ju så onödigt, i och för sig är jag fel person att snacka om sånnt, är eller var iaf lite lätt svag för gitarrplinkande pojkar :rolleyes:
[nils]
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Jag vet många tjejer som även gillar att blåsa i trollfljöjten :toothless


:stongue: hur kommer man på något sådant?! hahaha :crazy:


sedan det här med tjejer o killar som kan gitarr/piano/gurka som man hade på musiken i lågstadiet:

dom gillar la när det finns ngn som kan skriva en fin låt för dom? beskriva hur vackra deras ögon är? hur lockigt deras hår är? eller?... :conf: :disbelief

Pjox
quote:
Originally posted by [nils]

sedan det här med tjejer o killar som kan gitarr/piano/gurka som man hade på musiken i lågstadiet:

dom gillar la när det finns ngn som kan skriva en fin låt för dom? beskriva hur vackra deras ögon är? hur lockigt deras hår är? eller?... :conf: :disbelief


Vetefan om det är så sant. Vet inte hur andra tjejer tänker men jag skulle inte gilla om nån kille skrev nån smör sång till mig. Usch..
[nils]
quote:
Originally posted by Pjox
Vetefan om det är så sant. Vet inte hur andra tjejer tänker men jag skulle inte gilla om nån kille skrev nån smör sång till mig. Usch..


inte? :P neh, iofs. jag skulle få självmordstankar ifall en kille skrev en sådan till mig :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement