|
Grattis Rebel9!
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| Bättre sent än aldrig :D |
|
|
| mindshooter |
| grattis mannen! |
|
|
| RebeL9 |
tack ni är för gulliga :)
vi ska fira på lördag. tårtkalas hos mig! alla är välkomna :) |
|
|
| ice_key |
| Grattis :eek: :clown: :nervous: :nervous: |
|
|
| TrancE_GyLLe |
GRATTIS
Fan jag måste avböja inbjudan.. Liiiiite för långt att åka..=/ |
|
|
| Vizay |
grattis grattis lilla gubben :D
tårta e alltid trevligt ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
grattis grattis lilla gubben :D
tårta e alltid trevligt ;) | Hur liten är han månne ?
GRATTIS från mig med :) |
|
|
| dbl |
såg precis att du bor i göteborg.. var nånstans???
lite tårta e aldrig fel :p :D
hehe |
|
|
| reveal |
gratulerar! :)
(inväntar Nyx sedvanliga hälsning :p) |
|
|
| zamson |
| congrats...borde nog sova nu.... |
|
|
| DJ_Laszlo |
Grattis nisse!  |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Congratulations! |
|
|
|
|