| Origin |
אחים שלי יש לכם קישרון !!!!:) אהתי את הכניסות שלכם ואת המנגינות המקפיצות אבל יש לי כמה עצות בישבלכם
אז כך ...הסטרינגים בשירים שלכם יפים ..בחירת הכלים שלכם לסטריגים מצוינת רק שההרכב של הסטרינג קצת נשמאים מונוטונים ...לפי דעתי
עוד דבר קטן שסמתי לב ..ההיהט לכם קצת פשוט ..תנסו להוסיף היהטים שירוצו מהר ביחד עם ההיהט הרגיל וזה יתן קצת יותר קצב מהירות לשירים
UnusTheos |
|
|