return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
my new single skiza..!!! :)
View this Thread in Original format
infected
Immoral_Monkeys_-_Next_Step_In_Our_LIfe

הטראק הוכן על ידי ועל ידי
dj rvs
למי שמכיר

מה אתם אומרים?
HyPeRSoNiC
יפה
אהבתי את הפתיחה
אבל למה אין המשך?? :conf: :conf:
YuVaL
quote:
Originally posted by infected
Immoral_Monkeys_-_Next_Step_In_Our_LIfe

הטראק הוכן על ידי ועל ידי
dj rvs
למי שמכיר

מה אתם אומרים?


אני מכיר
Dj Rv
מהולנד....
Origin
יפה אחושרמוטה !במה הישתמשת ?:eek:
Hell_Copter
כן כמו שאמרתי לך אתמול זה יפה והמלודיה טובה

אבל תסיים עד הסוף עם הטראק... מה זה כבר סקיצה של דקה וחצי :)
infected
אחים...
תודה רבה על התמיכה...

הטראק כבר גמור ואנחננו מחפשים כרגע לייבל כדע להחתים אותו
סורי שאני לא יכול להעלות לכם את המלא.
infected
quote:
Originally posted by Origin
יפה אחושרמוטה !במה הישתמשת ?:eek:


לוג'יק
coby
נשמע יפה לאאלה אחי בהצלחה
infected
טוב...
והנה אחרי יומיים מעייפים עוד טראק חדש
ברוך השם לי עין רעה טפו טפו טפו הרעיונות רצים עם עכשיו :)

תודיעו לי מה אתם חושבים על הקטע החדש...
זה הקטע


המלודיה

תעשו חיים והכי חשוב תגיבו!
nFaivel
שמעתי את שניהם והם יפים אכו שרמוטה!:eek:

infected
תודה רבה

שכחתי רק להוסיף שהעליתי כמובן איכות נמוכה יותר
אז רק שתידעו שהסאונד במקור הרבה יותר נקי ומעולה
Origin
אחים שלי יש לכם קישרון !!!!:) אהתי את הכניסות שלכם ואת המנגינות המקפיצות אבל יש לי כמה עצות בישבלכם

אז כך ...הסטרינגים בשירים שלכם יפים ..בחירת הכלים שלכם לסטריגים מצוינת רק שההרכב של הסטרינג קצת נשמאים מונוטונים ...לפי דעתי

עוד דבר קטן שסמתי לב ..ההיהט לכם קצת פשוט ..תנסו להוסיף היהטים שירוצו מהר ביחד עם ההיהט הרגיל וזה יתן קצת יותר קצב מהירות לשירים


UnusTheos
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement