|
Nieuwe moderators: Eieregooie OF Magik54? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Neem gewoon diegene met de meeste posts :) |
|
|
| AlFerox |
ik stem trouwens op eieregooie,
omdat hij ook uit delft komt! :p |
|
|
| SnuggLe |
| Denk dat de keuze snel is gemaakt......... |
|
|
| Flippe |
Ik stem ook voor Ei,
weet eigenlijk niet waarom, maar ik ga maar mee met de rest :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
en mijn stem gaat naar!
|
LOL...
Beetje zielig voor Magik, niemand stemt op hem |
|
|
| Passiva |
| Magik krijgt mijn stem! :) |
|
|
| Asperge |
| Het maakt mij ook niks uit maar omdat iedereen op ei stemt stem ik op magic:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
en mijn stem gaat naar!
|
ROFL :D |
|
|
| New Wave |
| Mijn stem gaat naar Magik54. |
|
|
| Miss Z |
| My vote goes to: Ei ;) |
|
|
| eieregooie |
| (btw, ik heb ze nie gestuurd) :p |
|
|
| TranceFool |
als ik dan toch moet stemmen kies ik voor ei
vanwege zn nachtelijke inzetbaarheid :D |
|
|
|
|