return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Nieuwe moderators: Eieregooie OF Magik54? (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp
Neem gewoon diegene met de meeste posts :)
AlFerox
ik stem trouwens op eieregooie,
omdat hij ook uit delft komt! :p
SnuggLe
Denk dat de keuze snel is gemaakt.........
Flippe
Ik stem ook voor Ei,
weet eigenlijk niet waarom, maar ik ga maar mee met de rest :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
en mijn stem gaat naar!



LOL...



Beetje zielig voor Magik, niemand stemt op hem
Passiva
Magik krijgt mijn stem! :)
Asperge
Het maakt mij ook niks uit maar omdat iedereen op ei stemt stem ik op magic:D
eieregooie
quote:
Originally posted by FunkySimon
en mijn stem gaat naar!



ROFL :D
New Wave
Mijn stem gaat naar Magik54.
Miss Z
My vote goes to: Ei ;)

eieregooie
(btw, ik heb ze nie gestuurd) :p
TranceFool
als ik dan toch moet stemmen kies ik voor ei
vanwege zn nachtelijke inzetbaarheid :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement