|
Nieuwe moderators: Eieregooie OF Magik54? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Subsonik |
| Eieregooie moet het worden |
|
|
| MennoB |
| Mijn stem gaat ook voor EI. Sorry voor Magik, maar er moet ook iemand 's nachts zijn op dit forum :D |
|
|
| Duke2003 |
MAGIK 54
niet dat t mij heel veel uitmaakt maar je moet toch stemmen he (t is net politiek) |
|
|
| Teknikol |
| Ik stem op Magik54, waarom 54 eigenlijk?:D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by pooley
EI ! :) |
belg ! :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Magik :thepirate |
|
|
| MennoB |
| Een invasie hiero :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Een invasie hiero :D |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ola, die hollanders beginnen een plaag te worden, ik stel voor dat we wraakacties nemen, en threads van hun beginnen hijacken... Wie stelt zich kandidaat? (hollanders gelieve zich te onthouden) |
|
|
|
| raoel |
Ook nog maar ff reageren:
Ik stem voor Ei, simpelweg omdat hij volgens mij wat actiever aanwezig is op dit forum dan Magik54. |
|
|
| Akira |
| Nee ggewoon de oude aanhouden |
|
|
|
|