|
Trance Energy 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| ראסמי ליינ-אפ מאכזב :\ |
|
|
| coby |
main ן hard stage נראים בני זונות
club לא מכיר שם אפחד : \ |
|
|
| Biondo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!!!
אלק בתור תקליטן הוא לא משהו...
מי כן תקליטן משהו לפי דעתך?
די ג'יי יששכרוב?! |
אחי אל תזלזל ביששכרוב
ואל תשכח רבים וטובים כמו
dj bass
dj sub
dj twitter
וכל ה
dj ramkol
למיניהם
וההרכב המצליח
dj's mic & cabel!!!!! :nervous:
ואיך אפשר לשכוח את הכוכבים העולים
dj ashkara
and
dj keilu
ועוד רבים וטובים
שלא תבין אותי לא נכון. ארמין סבבה לגמרי אבל כשמדברים על שמות כמו שהזכרתי למעלה מדברים על רמה שונה לגמרי, לחברה יש ליגה משלהם
ובקיצור כמו שידידי הטוב מאיר תמיד אומר
אליפות!!!!!!!!!!!!!!! :eyespop: |
|
|
| hazzard |
| quote: | Originally posted by Biondo
אחי אל תזלזל ביששכרוב
ואל תשכח רבים וטובים כמו
dj bass
dj sub
dj twitter
וכל ה
dj ramkol
למיניהם
וההרכב המצליח
dj's mic & cabel!!!!! :nervous:
ואיך אפשר לשכוח את הכוכבים העולים
dj ashkara
and
dj keilu
ועוד רבים וטובים
שלא תבין אותי לא נכון. ארמין סבבה לגמרי אבל כשמדברים על שמות כמו שהזכרתי למעלה מדברים על רמה שונה לגמרי, לחברה יש ליגה משלהם
ובקיצור כמו שידידי הטוב מאיר תמיד אומר
אליפות!!!!!!!!!!!!!!! :eyespop: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
שחכת אבל כוכב עולה חדש דיג'יי כבל XLR
שמעתי שמישהו קרא לעצמו ככה XLR
חחחח
חחחחחחחחחחחחח
נ.ב. זה סוג של כבל
ורציני אני חושב שאם היה את ההרכב של קוסמיק גייט בעסק זה יכל להיות טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hazzard
ורציני אני חושב שאם היה את ההרכב של קוסמיק גייט בעסק זה יכל להיות טוב |
זה רק מוכיח כמה הכישורי קריאה שלך טובים
למה קוסמיק גייט שם...
פשוט לא במיין סטייג' |
|
|
| hazzard |
חחחחחחחחחח
צודק אחי תפסת אותי תכלס לא היה לי כוח לקרוא
בגלל זה אתה יורד על זה שאני לא יודע לקרוא אינגליש??!:(
חחחחחחחחחחחחחחחח
ferry corsten
darren tate
G-Spott
Cosmic Gate
Max B Grant
Don Diablo
זה נראה לי הסדר של המיין סטייג אמור להיות
ולא אחרת... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hazzard
חחחחחחחחחח
צודק אחי תפסת אותי תכלס לא היה לי כוח לקרוא
בגלל זה אתה יורד על זה שאני לא יודע לקרוא אינגליש??!:(
חחחחחחחחחחחחחחחח
ferry corsten
darren tate
G-Spott
Cosmic Gate
Max B Grant
Don Diablo
זה נראה לי הסדר של המיין סטייג אמור להיות
ולא אחרת... |
בואנה איזה דיבוק נכנס בך?!
מה הקשר של ג'י ספוט ומקס בי גראנט למיין סטייג'?!
וגם דון דיאבלו מתאים יותר להארד עם הסגנון שהוא מנגן... |
|
|
| DJ_Yuval |
פאקק הארד סטייג' פשוט ליגה!!!
אם למישהו יצא ללכת עזבו שטויות לכו להארד
joop נתן בראש שנה שעברה
שלא נדבר על קוסמיק גייט
וגם השאר טובים:eyes: |
|
|
| KrazyDJs |
לא היו צריכים לעשות סטייג'ים..
לשים את כולם לסט של שעה אחד אחרי השני ולגמור סיפור :) |
|
|
| DJBARON |
what a partttyyyy i wanna gooo where is it ?/
imagine "trance energy 12: eilat"
what a party |
|
|
| Triple-z |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!!!
אלק בתור תקליטן הוא לא משהו...
מי כן תקליטן משהו לפי דעתך?
די ג'יי יששכרוב?! |
בונאה די ג'יי יששכרוב מלך
כל יום חמישי אני שומע את התוכנית שלו " מדינה של בלבלות" ברדיו בני מיקס
:haha: :happy2: :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJBARON
what a partttyyyy i wanna gooo where is it ?/
imagine "trance energy 12: eilat"
what a party |
are you kidding
Trance Energy is always in The Netherlands
it's not like InnerCity |
|
|
|
|