return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Trance Energy 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
ראסמי ליינ-אפ מאכזב :\
coby
main ן hard stage נראים בני זונות

club לא מכיר שם אפחד : \
Biondo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!!!

אלק בתור תקליטן הוא לא משהו...
מי כן תקליטן משהו לפי דעתך?
די ג'יי יששכרוב?!


אחי אל תזלזל ביששכרוב

ואל תשכח רבים וטובים כמו

dj bass
dj sub
dj twitter
וכל ה
dj ramkol
למיניהם
וההרכב המצליח
dj's mic & cabel!!!!! :nervous:

ואיך אפשר לשכוח את הכוכבים העולים

dj ashkara
and
dj keilu

ועוד רבים וטובים

שלא תבין אותי לא נכון. ארמין סבבה לגמרי אבל כשמדברים על שמות כמו שהזכרתי למעלה מדברים על רמה שונה לגמרי, לחברה יש ליגה משלהם

ובקיצור כמו שידידי הטוב מאיר תמיד אומר

אליפות!!!!!!!!!!!!!!! :eyespop:
hazzard
quote:
Originally posted by Biondo
אחי אל תזלזל ביששכרוב

ואל תשכח רבים וטובים כמו

dj bass
dj sub
dj twitter
וכל ה
dj ramkol
למיניהם
וההרכב המצליח
dj's mic & cabel!!!!! :nervous:

ואיך אפשר לשכוח את הכוכבים העולים

dj ashkara
and
dj keilu

ועוד רבים וטובים

שלא תבין אותי לא נכון. ארמין סבבה לגמרי אבל כשמדברים על שמות כמו שהזכרתי למעלה מדברים על רמה שונה לגמרי, לחברה יש ליגה משלהם

ובקיצור כמו שידידי הטוב מאיר תמיד אומר

אליפות!!!!!!!!!!!!!!! :eyespop:


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
שחכת אבל כוכב עולה חדש דיג'יי כבל XLR
שמעתי שמישהו קרא לעצמו ככה XLR
חחחח
חחחחחחחחחחחחח
נ.ב. זה סוג של כבל

ורציני אני חושב שאם היה את ההרכב של קוסמיק גייט בעסק זה יכל להיות טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by hazzard
ורציני אני חושב שאם היה את ההרכב של קוסמיק גייט בעסק זה יכל להיות טוב


זה רק מוכיח כמה הכישורי קריאה שלך טובים

למה קוסמיק גייט שם...
פשוט לא במיין סטייג'
hazzard
חחחחחחחחחח
צודק אחי תפסת אותי תכלס לא היה לי כוח לקרוא
בגלל זה אתה יורד על זה שאני לא יודע לקרוא אינגליש??!:(
חחחחחחחחחחחחחחחח

ferry corsten
darren tate
G-Spott
Cosmic Gate
Max B Grant
Don Diablo

זה נראה לי הסדר של המיין סטייג אמור להיות
ולא אחרת...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by hazzard
חחחחחחחחחח
צודק אחי תפסת אותי תכלס לא היה לי כוח לקרוא
בגלל זה אתה יורד על זה שאני לא יודע לקרוא אינגליש??!:(
חחחחחחחחחחחחחחחח

ferry corsten
darren tate
G-Spott
Cosmic Gate
Max B Grant
Don Diablo

זה נראה לי הסדר של המיין סטייג אמור להיות
ולא אחרת...


בואנה איזה דיבוק נכנס בך?!
מה הקשר של ג'י ספוט ומקס בי גראנט למיין סטייג'?!
וגם דון דיאבלו מתאים יותר להארד עם הסגנון שהוא מנגן...
DJ_Yuval
פאקק הארד סטייג' פשוט ליגה!!!
אם למישהו יצא ללכת עזבו שטויות לכו להארד
joop נתן בראש שנה שעברה
שלא נדבר על קוסמיק גייט
וגם השאר טובים:eyes:
KrazyDJs
לא היו צריכים לעשות סטייג'ים..
לשים את כולם לסט של שעה אחד אחרי השני ולגמור סיפור :)
DJBARON
what a partttyyyy i wanna gooo where is it ?/
imagine "trance energy 12: eilat"

what a party

Triple-z
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!!!

אלק בתור תקליטן הוא לא משהו...
מי כן תקליטן משהו לפי דעתך?
די ג'יי יששכרוב?!



בונאה די ג'יי יששכרוב מלך
כל יום חמישי אני שומע את התוכנית שלו " מדינה של בלבלות" ברדיו בני מיקס
:haha: :happy2: :toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJBARON
what a partttyyyy i wanna gooo where is it ?/
imagine "trance energy 12: eilat"

what a party


are you kidding
Trance Energy is always in The Netherlands
it's not like InnerCity
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement